به گزارش مشرق، کانال تلگرامی شید تی‌وی به نقل از ستوان الکساندرو کریستین هودیستانور در گفتگو با بی‌بی‌سی نوشت:

ایران با خواسته‌های حداکثری به مذاکرات ادامه می‌دهد اما آمریکا در موقعیت خوبی قرار ندارد و صرفا به‌دنبال یک راه خروج از این جنگ است.

تنگه هرمز یک ابزار بازدارندگی و قوی‌ترین اسلحه ایران در این جنگ بوده و ایران به‌دنبال کنترل مدیریت آن برای دوران پس از جنگ است.





*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس