به گزارش مشرق، محمد اکبرزاده فعال رسانه در توئیتر نوشت:

ارژنگ امیرفضلی هستن از فرماندهان گارد جاویدان پهلوی!

احمق‌ها با همین دلقک‌های بی‌اصل و نسب می‌خواستن پروژه براندازی پیش ببرن!

به راستی که فلاکت و حقارت سرنوشت محتوم هر کسی است که سنگی علیه این وطن بیندازد؛

با این دلقک‌های بی‌اصل و نسب می‌خواستین پروژه براندازی پیش ببرین؟!


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.ر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 40
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    4 1
    داریوش فرضیایی چرا لایک کرده ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس