کد خبر 1820664
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۴:۱۳
هیأت «میناب ۱۶۸» از مسقط راهی تهران شد

هیأت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران(میناب ۱۶۸) پس از سفری کوتاه به مسقط، عمان را به مقصد کشورمان ترک کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس هیأت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیات همراه بعدازظهر امروز سه‌شنبه(۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.

در پی سفر هیأت «میناب ۱۶۸» به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفت‌وگو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزئیات بیشتری از آن در بیانیه مشترکی که منتشر خواهد شد، ارائه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس