کد خبر 1820476
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۹:۲۸
قالیباف تهران را به مقصد مسقط ترک کرد

محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکره‌کننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکره‌کننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.

محمدباقر قالیباف در سفر به عمان با «هیثم بن طارق» سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاری‌های دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفت‌وگو خواهد کرد.

در این سفر سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه، رئیس هیات مذاکره‌کننده کشورمان را همراهی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • US ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    تنگه را مفت باز نکنید پول بگیرید و به کشور خدمات دهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس