بقایی: اموال مسدود شده ایران در دسترس است

سخنگوی وزارت امورخارجه: مجوز فروش نفت از دیروز صادر شده است. اموال مسدود شده ایران در دسترس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    به امید رفع تحریم ها و مهار تورم و شادی مردم رنج کشیده ام ایران!الهی آمین
  • مهدی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    اقای بقایی دردسترس هست با اینکه در بانکهای ایران هست خیلی فرق هست دل ما خون شد
  • رررر IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    ب نظر من مواظب باشید خیلی مواظب باشید آمریکا مثل مار فققط میخواد بدونه کشتی نفتی ب قول خودشون ناوگان سایه رو می‌خوان رصد کنند ساده نباشید ...
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    فقط در صورت اختیار و تحقق فروش محصول ب مشتری ب نرخ بازار.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    جو نخرید تکنولوژی هواپیما واگن خط تولید کشتی و...بخرید سطح توقعمان را پایین نیاوریم
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    2 0
    بله البته فقط برای خرید ذرت و سویا و یونجه از کشاورزای امریکایی
  • حمید IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    1 0
    در دسترسه ؟ یعنی الان تو بانک های کشوره؟؟؟
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    آمریکا و اسرائیل و سلطنت طلبان آمدند براندازی کنند و منابع ایران را مصادره کنند ،، اما ،، هم بی آبرو شدند ، هم مجبور شدند دارایی های ایران را پس بدهند و تحریم ها را بردارند
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    1 0
    به خاطر همین امروز سیستم بانکی از کار افتاد!!!
    • هلی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
      0 0
      آره بابا یه دفه همه اموال آزاد شد اومد تو حساب بانک ها ، سیستم جا نداشت هنگ کرد و کل شبکه بانکی از کار افتاد !!! حالا امشب دوستان پولهای اضافی را تقسیم می کنند تا بار ترافیکی بانک ها کم بشه !!! دمش گرم آمریکا تمام پولها رو داد !!! کاش زودتر جنگ شده بود و صلح زودتر می‌شد و زودتر پولدار میشدیم !!! چون پارسال ارزش پول بالاتر بود و اجناس و خونه و ماشین ارزون تر بود !!….
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    مگر ایران مجوز قروش نفتش از امریکا باید بگیرد تعجب کردم ازچنین حرفی
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    خواهش می‌کنیم لااقل شما مثل ظریف و روحانی به مردم دروغ نگین و بذارین بهتون اعتماد کنیم
  • عجب US ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    خرید از کشوری که به ایران حمله کرده توهین مستقیم به مردم ایران است. مهم نیست کیقیتش و قیمتش چیست. در ضمن تحت هیچ شرایطی محصولی امریکایی وجود ندارد که قیمتش 2 یا 3 برابر معادل کشور های دیگر نباشد. به عبارتی حتما محصولات کشورهای دیگر حتما حتما ارزانتر و در بیشتر مواقع کیفیت انها بهتر است و سالم تر است.
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    مجوز فروش نفت یا مجور معاوضه نفت؟
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    چطور فکر اینجا رو نکرده بودین که اگر آمریکا بیاد راستشو بگه چکار باید بکنین؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس