به گزارش مشرق، اسماعیل بقائی در پاسخ به مهر درباره آخرین وضعیت چهار تبعه ایرانی بازداشت شده در کویت گفت: دولت کویت موظف است اجازه دسترسی کنسولی به شهروندان ایرانی بدهد و سفارت ما مستمر پیگیر این اتباع دستگیر شده است و بی توجهی کویت به مسئولیتش نسبت به حقوق بین‌الملل جای تاسف دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    شما هم بگیرین تا مساوی بشه
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 1
    یک کشتی یا نفتکش کویت را در تنگه هرمز توقیف کنید تا مجبور به آزادی آنها شوند. کار سختی نیست، زودتر از این میتونستید انجام بدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس