اعلام ساعات کاری مراکز اهدای خون تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل انتقال خون استان تهران اعلام کرد: مراکز اهدای خون تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی فعال هستند.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون استان تهران از فعالیت چهار مرکز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و با تأکید بر نیاز مستمر بیماران به خون و فرآورده‌های خونی از شهروندان خواست اهدای خون را تنها به این روزها محدود نکنند.

وی گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مراکز اهدای خون استان تهران آماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی و داوطلبان اهدای خون هستند.

وی افزود: مرکز اهدای خون وصال شیرازی در روز تاسوعا از ساعت ۸ تا ۲۴ و در روز عاشورا از ساعت ۷ تا ۲۴ فعال خواهد بود. مراکز اهدای خون ستاری، شهرری و تهرانپارس نیز در روز تاسوعا از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و در روز عاشورا از ساعت ۷ تا ۱۵ پذیرای اهداکنندگان خواهند بود.

اهدای خون , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به اهمیت اهدای پلاکت برای بیماران نیازمند اظهار کرد: واحد اهدای پلاکت (فرزیس) مرکز وصال نیز در روز تاسوعا از ساعت ۹ تا ۲۴ و در روز عاشورا از ساعت ۸ تا ۱۵ آماده پذیرش داوطلبان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پویش "نذر اهدای خون" از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر ادامه دارد، بیان کرد: با توجه به محدود بودن عمر نگهداری خون و برخی فرآورده‌های خونی تأمین ذخایر خون نیازمند مشارکت مستمر مردم است. از این رو از شهروندان نوع‌دوست درخواست می‌کنیم اهدای خون را تنها به روزهای تاسوعا و عاشورا موکول نکنند و در طول ماه‌های محرم و صفر با حضور در مراکز اهدای خون نذر حسینی خود را برای نجات جان بیماران ادا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس