نخست‌وزیر پاکستان: نخستین نشست کمیته عالی‌رتبه با موفقیت به پایان رسید

نخست‌وزیر پاکستان گفت که نخستین نشست کمیته عالی‌رتبه در چارچوب یادداشت تفاهم با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش مشرق، شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان در سخنانی درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس گفت: نخستین نشست کمیته عالی‌رتبه در چارچوب یادداشت تفاهم با موفقیت به پایان رسید.

نخست‌وزیر پاکستان در ادامه گفت: گفتگوها منجر به پیشرفت‌هایی از جمله توافق بر سر یک نقشه راه برای دستیابی به توافقی نهایی ظرف ۶۰ روز شده است. همچنین گفتگوها به توافقی برای تشکیل یک کمیته عالی‌رتبه جهت نظارت سیاسی و آغاز گفتگوهای فنی منجر شد.

شهباز شریف افزود: از تعهد واشنگتن و تهران به مشارکت سازنده قدردانی می‌کنم و از کشورهای دوست به‌خاطر حمایتشان از این فرآیند تاریخی سپاسگزاری می‌کنم. به‌ویژه از کشور برادر قطر به‌خاطر حمایت قاطع آن در فراهم کردن شرایط لازم برای آغاز این مذاکرات یاد می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس