کد خبر 1820388
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۴۵
- ۱ نظر
- چاپ
سخنگوی قوه قضاییه: قبلاً سیمکارت افرادی که خارج میشدند، در داخل فعال میماند و استفاده توسط دیگران قابل رصد نبود. در ۵ سال اخیر، بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار سیمکارت متوفیان مسدودسازی شد.





۱۴:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱