کد خبر 1820358
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش مشرق، احسان صالحی فعال رسانه در توئیتر نوشت:

خودتحقیرهایی که توی جام قبلی برد ۲-۱ عربستان از آرژانتین را توی سر خودمان می‌زدند و محمدبن سلمان شده بود قبله و الگوی توسعه‌شان، نظریه جدید برای باخت ۴-۰ امشب عربستان از اسپانیا ندارند؟ درباره تساوی ایران - بلژیک چه؟

ماشاءالله به غیرت و همت بچه‌های ایران از لحظه سرود تا آخر بازی.

روایت احسان صالحی از خودتحقیرهای ایرانی




*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 13
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    18 0
    خاک تو سر خودتحقیرهای ایرانی
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      1 5
      خاک تو سر توییت کننده و کسانی که به دیگران دشنام میدن
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 20
    نظرت درباره ی 2 تا گلی که از نیوزلند خوردین چیست؟ 6 تا گل از انگلیس چطور؟ اگر قرار به رخ کشیدن باشه که خیلی خوب میشه نبش قبر کرد
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      0 0
      دو گلی که به نیوزیلند زدیم رو ندیدی؟
    • ایرانی GB ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      7 0
      ای خاک بر سر هر چی آدم خود ذلیل خود خاک بر سر خود تحقیر که اگر سرش بره حس خود تحقیریش نمیره که نمیره ... آدم خود تحقیر رو اگر ریز ریزش هم بکنید دست از خود تحقیری خودش بر نمیداره که نمیداره , آخه بدبختهای خود تحقیر : چرا یکی رو استخدام نمی کنید که روزی صد بار دو تا دستهاش رو بلند بکنه و بزنه رو سرتون ؟ ای خاک بر سر هر چی آدم خود ذلیل خود خاک بر سر خود تحقیر بدبخت
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      5 0
      خاک تو سر خودتحقیرهای ایرانی
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      6 0
      بی وطن نادان، شرایط آماده سازی ایران نسبت به بقیه تیم ها رو نادیده میگیری؟ نیوزلند به مصر هم گل زد. چه ربطی داره؟
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    خود تحقیر ها عقب مونده تر از این حرفهان
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    غیرت
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    2 0
    بی وطن در وطن هم بی وطن است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس