کد خبر 1820358
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش مشرق، احسان صالحی فعال رسانه در توئیتر نوشت:

خودتحقیرهایی که توی جام قبلی برد ۲-۱ عربستان از آرژانتین را توی سر خودمان می‌زدند و محمدبن سلمان شده بود قبله و الگوی توسعه‌شان، نظریه جدید برای باخت ۴-۰ امشب عربستان از اسپانیا ندارند؟ درباره تساوی ایران - بلژیک چه؟

ماشاءالله به غیرت و همت بچه‌های ایران از لحظه سرود تا آخر بازی.

روایت احسان صالحی از خودتحقیرهای ایرانی




*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 2
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    18 0
    خاک تو سر خودتحقیرهای ایرانی
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      1 5
      خاک تو سر توییت کننده و کسانی که به دیگران دشنام میدن
    • ایرانی GB ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      0 0
      خطاب به حاجی از سه راه جوبشور : ای خاک بر سر تو که از خود تحقیر ها حمایت میکنی چون خودتم مثل اونها آدم خود ذلیل خود خاک بر سر و خود تحقیری هستی , ای خاک بر سر هر چی آدم خود تحقیر و حامیان بدبخت جماعت خود تحقیر بدبخت
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      0 0
      همچنین متوهم های خود بزرگ بین که اندازه پشم هم نیستن
  • محمد رضا IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    =بعید میدانم شما اطلاعات فوتبالی داشته باشید ولی محض اطلاع شما خدمتتان عرض میکنم 1-آرژانتین دوره قبل که عربستان تو بازی اول شکشت داد در انتها قهرمان جام جهانی شد و این اسپانیا که عربستان 4 گل بهش زد قهرمان اروپا ست و یکی از مدعیان جدی قهرمانی 2- بازی متحورانه و شجاعانه سعودی ها رو هیچ و قت نباید فراموش کرد البته آنها میتوانستنداتوبوس پارک کنند و نتیجه بگیرند 3- تیم ملی بلزیک یه زمانی تیم قدرتمندی بود اما الان در بین تمام تیمهای سید 1 از همه ضعیفتره 4 - ما در مقابل همین تیم 10 نفره هم تازه نتوانستیم ببریم حداقل 4 تا فوتبال ببین بعد اظهار نظر کن
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 20
    نظرت درباره ی 2 تا گلی که از نیوزلند خوردین چیست؟ 6 تا گل از انگلیس چطور؟ اگر قرار به رخ کشیدن باشه که خیلی خوب میشه نبش قبر کرد
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      0 0
      تومعلومه خود تحقیر و وطن فروش هستی. از باخت ایران خوشحال میشی؟
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      0 0
      دو گلی که به نیوزیلند زدیم رو ندیدی؟
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      0 0
      دارم دارم حسابه
    • امید IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      0 0
      همینکه میگید خوردید مشخصه ایرانی نیستی یک عاشق سینه چاک غرب میهن پرستی جای خود را به خود سندروم استکهلم( سرچ در گوگل ) داده
    • ایرانی GB ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      7 0
      ای خاک بر سر هر چی آدم خود ذلیل خود خاک بر سر خود تحقیر که اگر سرش بره حس خود تحقیریش نمیره که نمیره ... آدم خود تحقیر رو اگر ریز ریزش هم بکنید دست از خود تحقیری خودش بر نمیداره که نمیداره , آخه بدبختهای خود تحقیر : چرا یکی رو استخدام نمی کنید که روزی صد بار دو تا دستهاش رو بلند بکنه و بزنه رو سرتون ؟ ای خاک بر سر هر چی آدم خود ذلیل خود خاک بر سر خود تحقیر بدبخت
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      5 0
      خاک تو سر خودتحقیرهای ایرانی
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      6 0
      بی وطن نادان، شرایط آماده سازی ایران نسبت به بقیه تیم ها رو نادیده میگیری؟ نیوزلند به مصر هم گل زد. چه ربطی داره؟
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      0 0
      خوشبختانه یک خودتحقیر پیدا شد و نظرش رو داد!
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      0 0
      چوب ورداری گربه دزده معلوم‌میشه معلوم شد تو از اون خود تحقیرها بودی
    • ... IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      0 0
      بدون فکر کردن فقط بلدید زر بزنید
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      0 0
      به نظرم تحقیر کردن ایرانیان ریشه در "عکا" داره.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    خود تحقیر ها عقب مونده تر از این حرفهان
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    غیرت
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    2 0
    بی وطن در وطن هم بی وطن است
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    بعضی ها آنقدر از جمهوری اسلامی متنفر هستند که حاضرند حتی بی وطن باشند ولی هیچ چیز را در این نظام تأیید نکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس