کد خبر 182023
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۹

این اسباب بازی ها کودکان را برای جامعه خشن و پلیسی که در آن زندگی می کنند، آماده می کند.

به گزارش مشرق، خشونت در فرهنگ و سبک زندگی آمریکا به تجارت تبدیل شده و از فیلمهای سینمایی تا بازی های رایانه ای ، مخاطبان رفتارهای خشونت آمیز مشاهده می کنند.پیتر برن نویسنده آمریکایی با نگاهی به اسباب بازی های کودکان در کشورش به تمسخر آنها پرداخته است.

وی می نویسد: برای کریسمس به فرزندان خود کمک کنید تا با ابزار فاشیسم بیشتر آشنا شوند.



آیا هنوز نمی‌دانید برای کریسمس چه چیزی بخرید؟ خوب، پس با یک تیر دو نشان بزنید و ضمن بستن فهرست کریسمس خود، به فرزندانتان کمک کنید تا با ابزار جامعه فاشیستی بیشتر آشنا شوند.


وی می افزاید: برای شروع، چرا با اسباب‌بازی بازرسی امنیتی پلی‌موبیل - که شبیه جایگاه بازرسی فرودگاه طراحی شده به اعماق جامعه نظارتی خود سری نزنیم؟ به این هیپی در عکس بالا در زیر دستگاه مغناطیس‌سنج نگاه کنید! مشکوک به نظر می‌رسد. احتمالا یک تروریست واقعی است. بهتر است برای اطمینان یافتن از یک کریسمس آرام و امن برای شهروندان، وی مورد بازرسی بدنی قرار گیرد.



پس از آن، چرا ایست و بازرسی پلیس پلی‌موبیل را نداشته باشید؟ شما می‌توانید در آن یک عروسک باربی مست را برهنه و تفتیش کنید. برای جایزه، بچه‌ها می‌توانند لو دادن والدین خود به ماموران اجرای قانون (پلیس) را تمرین کنند: آقای پلیس به زیرسیگاری نگاه کنید! مامان وقتی که بابا بیرون از خانه در منطقه تفریحی ملی در جلسه است، سیگارهای خیلی بدبویی در ماشین می‌کشد.


در آخر باید گفت که هیچ پلیسی حاضر نیست بدون حمایت و پشتیبانی به "موقعیت" اعزام شود. پس حتما ماموران پلیس پلی‌موبیل (از جمله آدمک‌هایی با چهره آریایی، لبخند بر لب و به همراه اسلحه تهاجمی ) را نیز بخرید.


ولی وقتی می‌توانید با [خرید] جلیقه ضد گلوله برای کودکان خود، یک کریسمس سرشار از شادی داشته باشید، چرا وقت خود را با اسباب‌بازی و سرگرمی هدر می‌دهید؟ این جلیقه‌های ضد گلوله در هشت رنگ مختلف به بازار عرضه شده و با پرداخت 200 دلار بیشتر می‌توانید وضعیت حفاظتی خود را تا سطح IIIA ارتقاء دهید؛ البته اگر ممنوعیت [حمل] سلاح‌های تهاجمی در کنگره آمریکا به تصویب نرسد. در حالی که این جلیقه‌ها تا حدی نازک است که می‌توان آن را در زیر لباس‌ نیز پوشید، امسال تمامی بچه‌های عزیز در آمریکا در بیرون از خانه آن را بر تن خواهند کرد. همان فروشگاه اینترنتی جلیقه‌های ضد گلوله را برای بزرگسالان نیز عرضه می‌کند. از این رو، تمامی اعضای خانواده می‌توانند جلیقه‌های یکسانی را زیر درخت کریسمس به تن کنند. من از همین جا به اولین کسی که عکس خانوادگی‌ خود را بفرستد، عکسی که در آن مادر، پدر و فرزندان با جلیقه‌های یک‌شکل در کنار شومینه باشند، یک دلار جایزه خواهم داد.



ولی جلیقه‌های ضد گلوله برای همه طراحی نشده است. به همین دلیل، والدین می‌بایست کوله‌پشتی پرتابی را برای فرزندان خود در تعطیلات پر از قتل و خونریزی امسال در آمریکا در نظر گیرند. به طوری که رونوشت تبلیغاتی این محصول آمده است: دیگر نگران جاماندن جلیقه ضد گلوله خود در منزل نباشید؛ این کوله‌پشتی را می‌توان در حالی که صحنه تیراندازی را احساس می‌کنید سریعا مانند سپر جلو آورده و از آن استفاده کنید.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سيم ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    0 0
    خوبه.... دمشون گرم باز يه حركت مثبتي مي كنن.....
  • ایرانی ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    1 0
    عروسک فقط دارا و سارا و دیگر هیچ !!!
  • حسین ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    0 0
    این ها وسایلی هست برای آشنایی کودکان با وسایل و لوازم یک جامعه قانون مدار و منظم و سیاه نمایی اون آمریکایی و شما هم تاثیری نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس