سناتور آمریکایی: اکنون در وضعیت بدتری نسبت به قبل از شروع جنگ هستیم

سناتور آمریکایی گفت که وضعیت آمریکا نسبت به قبل از شروع جنگ با ایران بدتر است.

به گزارش مشرق، سناتور "کریس ون هولن" درباره وضعیت کنونی آمریکا در برنامه ایکس نوشت: جنگ غیرقانونی علیه ایران یک اشتباه بزرگ بوده است و ما اکنون وضعیت بدتری نسبت به قبل از شروع آن داریم.

وی افزود: هیچ راه خوبی برای خروج از یک جنگ بد وجود ندارد. ما باید حرف‌های کسانی که آن را تشویق کردند و می‌خواهند ما را دوباره به آن بکشانند، رد کنیم.

این سناتور آمریکایی تاکید کرد: وقتی در چاله هستید، از کندن دست بردارید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس