شاید اگر قرآن مجید و سایر کتب ادیان الهی را میخواندند و میفهمیدند در آخرت دچار چه معظل عظیمی میشوند ، لحظه ای به سخنان رسانه های معلوم الحال صهیونیستی گوش نمیدادند .
این کامبیز حسینی تو اینترغیر بقیه هست وسلطنت طلب نیست براندازه ولی جمهوری میخاد مثلا .الان هم که تغییرموضع داد دیدامریکا براندازی نتونست بکنه ازترس ترور واینها نظرشو تعییر داد ازترس
جالبه بدونید از جنگ اوکراین در موضوع ایران تمام رسانه ها خارجی غربی آنریکا عربی و اروپا و فارسی مثل اینرنشنال انگار همگی همون رسانه های اسراییل بودن چرا با همون ادبیات و دشمنی علیه ایران انگار از یک جا در میومد حتی عکس لحن و موضوع انگار دنبال هم افزایی اثر هستن و از یک جا درمیاد یک هدف داشتن تاثیر روی مخاطب ایرانی توسط نظام صهیونیستی میتوتید تحقیق و بررسی کنید