نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • I IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    33 4
    انترکثافت
    • IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
      2 0
      مگه عنتر نیست ؟
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    21 2
    یکی از شل مغزهای دوپازاسیون که میان وعدهای خوبی می خوره
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    31 3
    بدبختتند کسانی که پای این رسانه نحس و وطن‌فروش می‌شینن و به اراجیف و سیاه‌نمایی‌هاش گوش میدن.
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
      2 0
      شاید اگر قرآن مجید و سایر کتب ادیان الهی را میخواندند و میفهمیدند در آخرت دچار چه معظل عظیمی میشوند ، لحظه ای به سخنان رسانه های معلوم الحال صهیونیستی گوش نمیدادند .
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    1 0
    این اله ها هنوز نفهمیده اند که اگر مردم پشت جمهوری اسلامی نبودند این نظام تا به حال چندین بار سقوط کرده بود
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    شک نکنید بعد از توافق امریکا دونه دونه این کرمهای انگل را به ایران تحویل میده!! این جانوران خطر را حس کرده اند!!!من و تویی ها که فرار کرده اند
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    انشاا..... باید حساب تک تک این بی شرف ها رسید بجرم وطن فروشی. و گول زدن بعضی از ایرانی های ساده لوح
  • افسانه IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    فیلم بازنمیشود
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    خاک تو سرت گردن کلفت برو نون حلال در بیار به خطر پول ببین چه اراجیفی به هم میبافن بیشرفلر
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    این بدبخت ها همه شون عقده ای شدن
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    بدبخت مجبوره حرفش رو دایم عوص کنه تا چند غاز پول بهش بدن
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    1 0
    اینها برای جبران در شکست اپوزسیون در ضدیت با ایران و وطن فروشی سوژه تیم ایران را به رسانه کشانده اند
  • ناشناس IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    3 0
    دیوانه است یارو اینا چرا نرمال نیستند نتیجه ساقی موتوری داشتن
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    2 0
    کثافت در قاب تصویر
  • حمزه IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    1 0
    عقل ندارن راحتن،ها بخدا
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    1 0
    کم مونده سکته کنه بدبخت آواره بیسواد
  • یه ایرانی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    10 0
    اینترنشنال ومجریاش کلا دنبال تنش آفرینی درکشورمون هستند.واقعا بی وجدانی وبی وطنی وبی شرفی تاگجابایدباشه.لعنت بهشون
  • محمد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    5 0
    مردک فشاری شد چرا ؟؟
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    2 0
    اینها دو پالان نتقصیرشان نیست از دو توبره می خورن
  • محمد IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    8 0
    موتوا بغیظکم . از خشم بمیرید
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    6 0
    به نطر من ادم بتید خیلی تهی معز باشد که ب ای وطنش ومردم کشورش ید بخواهد مثل این ادمکها
  • محمد IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    6 0
    آره تیم ملی مال همه است ، فقط مال مزدوران دشمن نیست . نمی تونیم تیم کشورمون رو دوست نداشته باشیم .
  • محمد IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    حالت خوب نیست .برو توی گور استراحت کن .
  • محمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    ببینید شلنگ باد بهش وصل کردند. تنظیم باد نزدند. میترکه
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 1
    درود بر کامبیز حسینی.اینترنشنال رسانه ملت ایران برعکس صدا و سیما
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    این کامبیز حسینی تو اینترغیر بقیه هست وسلطنت طلب نیست براندازه ولی جمهوری میخاد مثلا .الان هم که تغییرموضع داد دیدامریکا براندازی نتونست بکنه ازترس ترور واینها نظرشو تعییر داد ازترس
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    جالبه بدونید از جنگ اوکراین در موضوع ایران تمام رسانه ها خارجی غربی آنریکا عربی و اروپا و فارسی مثل اینرنشنال انگار همگی همون رسانه های اسراییل بودن چرا با همون ادبیات و دشمنی علیه ایران انگار از یک جا در میومد حتی عکس لحن و موضوع انگار دنبال هم افزایی اثر هستن و از یک جا درمیاد یک هدف داشتن تاثیر روی مخاطب ایرانی توسط نظام صهیونیستی میتوتید تحقیق و بررسی کنید
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    اوزگل دوزاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس