به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه ایران در حال بررسی پیامها با میانجیگری طرف پاکستانی است، گفت: هنوز ایران به جمعبندی نرسیده و پاسخی به طرف آمریکایی داده نشده است.
کد خبر 1809680
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۲۰:۵۵
- ۰ نظر
- چاپ
سخنگوی وزارت خارجه گفت:هنوز ایران به جمعبندی نرسیده و پاسخی به طرف آمریکایی داده نشده است.




