کد خبر 1804337
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۵ - ۰۹:۰۰
مقام پیشین آمریکا: ایران تسلیم فشار آمریکا نخواهد شد

یک دیپلمات پیشین آمریکا گفت: مذاکرات اسلام آباد نشان داد که ایران تسلیم فشار آمریکا نخواهد شد.

به گزارش مشرق، چاس فریمن، دیپلمات بازنشسته آمریکایی و معاون سابق وزیر دفاع در امور امنیت بین‌الملل در گفت‌وگو با ریانووستی گفت: مذاکرات آمریکا و ایران در اسلام آباد نشان داد که تهران قصد ندارد تسلیم فشار واشنگتن شود یا به خواسته‌های آن برای پایان دادن به درگیری تن دهد.

به گفته وی، هیئت آمریکایی در مذاکرات با این فرض اشتباه عمل می‌کرد که طرفی که بیشترین آسیب را به حریف خود وارد کند، در این درگیری پیروز می‌شود.

مذاکرات ایران و آمریکا در اسلام آباد پایتخت پاکستان به خاطر زیاده خواهی طرف آمریکایی با شکست مواجه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    باذن الله بلایی سر امریکا بیاریم که در عالم هیچ ملیتی تسلیم فشار ظلم و البته امریکا هم که شاملشه نشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس