کد خبر 1804081
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۵ - ۲۲:۱۴
دومین پهپاد اوربیتر در تور صیادان بوشهری

صیادان بوشهری یک پهپاد دیگر اوربیتر رژیم صهیونیستی را با تور خود صید کردند.

به گزارش مشرق، برای دومین بار در روزهای اخیر، یک پهپاد انتحاری اوربیتر ایکس متعلق به رژیم صهیونیستی در تور صیادان بوشهری گرفتار شد.

این‌گونه پهپادها به دلیل ساختار ویژه و وزن کم بعد از سقوط در آب شناور می‌مانند.

دومین پهپاد اوربیتر در تور صیادان بوشهری +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    2 0
    به هرحرکت این دشمن کلاش وخبیث وشیادبه دیده شک وتردید«اسب تروا»یا«تله»یابه قول ضرب المثل معروف«زدن نعل وارونه به منظور اشتباه درمهندسی معکوس»یاداشتن«ردیاب» دربدنه این پهپادبایدکه مانگاه کنیم یافرض رابرآن قراردهیم!بایدبسیاربدبین،هوشیاروسخت گیرباشیم آنهم درهراتفاق،رویدادوموضوعی که به رژیم کودک کش و«جهودخبیث»مربوط می شود
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    1 1
    حالا با قیمت بسیار با صرفه مثلا 50 هزار دلاری دهها هزار از این که بعدها میسازند ولی برای یک ملیون کمک به معیشت مردم هزاران بار توهین و تمسخر و عدم تامین بودجه را ملاک قرار میدهند این یعنی ذلیل کردن ملت
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
      1 1
      هم فقیرم هم کارگرم هم پای ایران ایستادم . زندگی بی عزت و افتخار هم نمیخوام . هدفم از زندگی هم خوردن و چند بار توالت رفتن نیست حاضرم از گرسنگی بمیرم ولی ایران پیروز جنگ باشه . شما از طرف خودت تنهایی حرف بزن . ملت منم نه تو
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
      1 1
      ذلیل کردن یعنی جنگ رو توی خونه‌ات با بمبهای اسقاطیلی و آمریکایی حس کنی... ابله نفهم، شماها ذلیلها بودید که میگفتید نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران! پست فطرتهایی که باعث شدید جنگ به ایران اسلامی عزیزمون کشیده بشه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس