به گزارش مشرق، برای دومین بار در روزهای اخیر، یک پهپاد انتحاری اوربیتر ایکس متعلق به رژیم صهیونیستی در تور صیادان بوشهری گرفتار شد.
اینگونه پهپادها به دلیل ساختار ویژه و وزن کم بعد از سقوط در آب شناور میمانند.

صیادان بوشهری یک پهپاد دیگر اوربیتر رژیم صهیونیستی را با تور خود صید کردند.
به گزارش مشرق، برای دومین بار در روزهای اخیر، یک پهپاد انتحاری اوربیتر ایکس متعلق به رژیم صهیونیستی در تور صیادان بوشهری گرفتار شد.
اینگونه پهپادها به دلیل ساختار ویژه و وزن کم بعد از سقوط در آب شناور میمانند.
