حمله دشمن امریکایی- صهیونی به فرستنده رادیویی بندرعباس

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: فرستنده ۱۰۰ کیلووات AM صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هدف حمله ارتش تروریستی آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، محسن رئیسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد:فرستنده ۱۰۰ کیلووات AM صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هدف حمله ارتش تروریستی آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفت و در این حمله که مخالف قوانین بین المللی بود، یکی از همکاران صیانت مرکز شهید و یک نفر هم زخمی شد.

وی افزود: برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم اکنون مانند گذشته به روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۳
    1 0
    کیش قطعه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس