ادعای مضحک ترامپ: به ایران حمله نمی‌کردیم، جنگ هسته‌ای شروع می‌شد

بعد از موج مخالفت کشورهای اروپایی با درخواست ترامپ فنلاند نیز به این موج پیوست.

به گزارش مشرق، به نقل از الجزیره، بعد از آن که تعدادی از کشورهای جهان و هم پیمانان آمریکا مخالفت خود را با درخواست ترامپ مبنی بر اعزام نیرو به تنگه هرمز اعلام کردند اینک رئیس جمهور فنلاند نیز تاکید کرد که با این اقدام مخالف است.

وی اضافه کرد: ما یک اتحاد دفاعی داریم که به طور معمول حملات نظامی انجام نمی دهد. ناتو 32 عضور دارد. پس از پایان جنگ سرد برخی ماموریت‌های مربوط به حفاظت از صلح داشتیم اما آنها همواره بر اساس حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل توجیه می‌شدند. بنابراین وضعیت کنونی با آن شرایط متفاوت است.

پیشتر نیز کشورهایی نظیر ایتالیا، آلمان، انگلیس، ژاپن و استرالیا مخالفت خود را با این درخواست ترامپ اعلام کرده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    3 0
    قدرت ایران را دیدند وگرنه همه این بی‌شرف‌ها الان رسما و با پرچم با ما می‌جنگیدند.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    3 0
    خودمون هم باید اعلام کنیم که به این درخواست نمیپوندیم!!!!خخخخخخخخخخ
  • شهروند IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    2 0
    از ایران کمک بخواد، شاید ایران به بازگشایی تنگه هرمز کمک کرد
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    1 0
    فندلاند! موچه چیست که کله پاچه‌اش چه باشد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس