کد خبر 1790029
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۷:۲۶
عربستان حمله به سفارت آمریکا را تأیید کرد

وزارت دفاع عربستان حمله به سفارت آمریکا در ریاض را تأیید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از العربیه، وزارت دفاع عربستان اعلام کرد که سفارت آمریکا در ریاض هدف حمله ۲ پهپاد قرار گرفته است.

بامداد امروز خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع که به نام آنها اشاره نکرده، اعلام کرد که پس از انفجار در سفارت آمریکا در ریاض، این سفارت در آتش سوخت.

منابع مذکور همچنین گزارش دادند که انفجار مهیبی در سفارت آمریکا در ریاض شنیده شد و سپس ستونی از دود به هوا برخاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • خودم .. IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    2 0
    به درک خود ریاض هم هم منفجر شه بازم مشکلی نیس .. شاید بعضیا ندونن چرا خورده .. اما ریاض خودش خوب می فهمه چرا خورده .. شریک دزد و رفیق قافله .. کشورهای گوه عربی همشون خودشون خوب می دونن چرا موشکای ایران رو می خورن ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس