سپاه: ناو پشتیبانی رزمی آمریکا مورد اصابت قرار گرفت

سپاه از مورد اصابت قرار دادن ناو پشتیبانی رزمی MST آمریکا خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه اعلام کرد: ملت شریف ایران، ناو پشتیبانی رزمی MST آمریکا مورد اصابت شدید موشک های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

️سایر منابع دریایی ارتش آمریکا در ادامه حملات در تیررس موشک ها و پهپادهای سپاه پاسداران قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    7 1
    خدا قوت.
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    7 1
    ناوها و ناوچه های اسراییلی و آمریکایی مستقر در دریای مدیترانه را هم باقدرت بکوبید تا توان قوی پتانسیل بازوی بلند ایران، دستشان بیاید و زخم و زهر و باور کنند
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    8 1
    ناو هواپیما برو بزنید
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    7 1
    خدا پشت و پناهتون
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    7 1
    هر چه ناو هست زده بشه یکیش برنگرده
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    10 0
    ناوهواپیمابر رو غرق کنید.در ضمن از زیر خاکستر این جنگ باید یک ایران هسته ای متولد بشه.ایران باید اتمی بشه.مذاکره نابرابر و مذاکره زیر سایه تهدید و جنگ فایده ای نداره.ما بهای زیادی پرداخت کردیم آنها از تحریم و بمباران و هر چه داشتند دریغ نکردن دیگه باید این چرخه قطع بشه.ایران باید اتمی بشه تا خطر و جنگ رفع بشه اونوقت خودشون مجبور به تعامل میشن.صلح با قدرت محقق میشه.
  • فرشاد IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
    0 0
    آمریکا باید از منطقه خارج شه هدف باید محقق بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس