همشون رو بزنید کشورهای همسایه همشون نمک نشناس شدند ، یه جای سالم تو کشورهاشون نزارید ، میخواستیم کار به اینجا نکشه ولی حالا که ما امنیت نداریم اونها هم نباید داشته باشند
ایران باید برای زدن کشورهای نزدیک و خلیج فارس از موشک های فجر استفاده کنند بیخود موشک های خیبرشکن را برای خونه های شیشه ای امارات هدر ندهید اینها دنبال هدر دادن موشک های ایران هستند