برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • عزازیل IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    20 8
    دستبوس سپاه پاسدارانم اعراب مرتجع بزنید علی یارتون
  • حسن IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    17 7
    عالیه این وضعیت باید توی کشورهای منطقه ادامه پیدا کنه تا امریکا رو مجبور به .. خوری کنن
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    20 8
    همشون کارگران خارجی هستند مخصوصا هندی، که البته هزار برابر بیشتر از خود اعراب حقشونه اینجوری بلا سرشون بیاد بس که کاسه لیس اسراییل هستند
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    8 3
    موشکها را هدر ندید اگر زیر ساختها را زدن اونا را برای پالایشگاه‌های منطقه لازم داریم
  • هلی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    10 2
    همشون رو بزنید کشورهای همسایه همشون نمک نشناس شدند ، یه جای سالم تو کشورهاشون نزارید ، میخواستیم کار به اینجا نکشه ولی حالا که ما امنیت نداریم اونها هم نباید داشته باشند
  • حسین IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    6 2
    اگر ایران نا امن بشه هیچ جای منطقه هم نباید امنیت داشته باشه.
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    2 3
    با اطلاع قبلی بزنید تو اون برج شیشه ای ها خیلی قشنگه
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    1 0
    ایران باید برای زدن کشورهای نزدیک و خلیج فارس از موشک های فجر استفاده کنند بیخود موشک های خیبرشکن را برای خونه های شیشه ای امارات هدر ندهید اینها دنبال هدر دادن موشک های ایران هستند
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
    0 0
    چقدر مردمشون ترسو هستن ، ما فقط پایگاه های آمریکا رو میزنیم چون ممکنه اونها(عرب ها) هم جواب بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس