بيانيه‌ کتبي پارلمان اروپا با امضاي اکثريت اعضاي آن در حمايت از گروهک تروريستي منافقين، مهر تاييدي شد بر اظهارات افشاگرانه دبيرستادحقوق بشر کشورمان در مجمع عمومي سازمان ملل که غربي ها را اصلي ترين حاميان تروريسم در منطقه خوانده بود.

به گزارش مشرق به نقل از پايگاه اطلاع رساني ستاد حقوق بشر، دکتر محمدجواد لاريجاني هفته گذشته در حين دفاع از دستاوردهاي جمهوري اسلامي و در خلال افشاگري نقش کشورهاي غربي در فتنه 88 و حمايت آنها از تروريسم گفت: امريکا و اعضاي نام آور اتحاديه اروپا اصلي ترين حاميان گروهک هاي تروريستي مخوف و خطرناک دنيا و منطقه مانند منافقين (مجاهدين خلق)، پژاک و دارودسته ريگي هستند که همه نوع کمکي از امريکا فرانسه و المان دريافت مي کنند.
دبير ستادحقوق بشر ايران با اشاره به دروغ بودن ادعاهاي کشورهاي اروپايي مبني بر نگراني آنها از حقوق بشر تصريح کرد که آنها درحالي دم از حقوق انسان ها مي زنند که پارلمان هايشان در انگليس، فرانسه و آلمان، محل رفت و آمد شرورترين تروريست هاي ايراني و منطقه است که دستشان به خون صدها و بلکه هزاران انسان بيگناه الوده است.
مشاور امور بين الملل رئيس قوه قضائيه در ادامه اين افشاگري خود که حالا با اقدام پارلمان اروپا، درستي آن رسما ثابت شده است گفت : رهبران اروپا چگونه بشر دوستاني هستند که از هيچگونه حمايت مالي ، تسليحاتي و سياسي از بدنام ترين تروريست هاي ايراني دريغ نمي کنند. آنها در حالي دم از حقوق بشر مي زنند که در کشورهايشان براي اين تروريست ها گرم ترين آغوش ها را باز مي کنند و دوستانه ترين پذيرايي ها را ترتيب مي دهند.
تنها چندروز پس از اين اظهارات افشاگرانه که در آن دبيرستاد حقوق بشرکشورمان امريکا و کشورهاي غربي را به حمايت از تروريست هاي ايراني از جمله مجاهدين خلق، پژاک و دارو دسته ريگي متهم کرده بود پارلمان اروپا با صدور بيانيه‌اي کتبي از آمريکا خواست تا به پيروي از آنها نام گروهک تروريستي منافقين را از فهرست سازمان‌هاي تروريستي حذف کند.
اين درخواست در حالي از سوي اتحاديه اروپا مطرح شده که بر اساس اسنادي که به تازگي و از سوي جامعه اطلاعاتي آمريکا منتشر شده است، گروهک تروريستي منافقين هم‌چنان آمادگي خود را براي انجام عمليات‌هاي تروريستي و استفاده از خشونت حفظ کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس