کد خبر 167771
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۲:۳۵

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان و ابراهیم اصغرزاده از دانشجویان پیرو خط امام در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا به بررسی مسائل روز پرداختند.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان و ابراهیم اصغرزاده از دانشجویان پیرو  خط امام در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا  به بررسی مسائل روز پرداختند.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در برنامه زنده تلویزیونی دیروز،امروز،فردا گفت:

 
 
**** انقلاب اسلامی برای صدورش به ویزا و روادید نیازی ندارد و دلگرمی محرومان جهان است.
 
**** درگیری ما با آمریکا درگیری ماهوی است و تنها در دو حالت پایان می یابد؛ یا ما از اسلام ناب در حاکمیت دست بکشیم یا آمریکا از خوی استکباری اش دست بردارد و مادامی که ایت اتفاق نیفتد درگیریها ادامه دارد.
 
***** شواهد نشان می دهد که آمریکایی ها مفاد قرارداد الجزایر را نپذیرفتند که نمونه اش فتنه 88 بود.
 
*****انتظار میرفت اصلاح طلبان از سخنان نتانیاهو که گفته بود سرمایه اصلی ما در ایران اصلاح طلبان هستند موضع گیری می کردند.
 
**** آمریکایی ها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود نام بردند که هرگز تغییر نمی کند. 
 
***** من در پاسخ به این اظهارات برخی که می گویند  با صرفنظر از مسائل هسته ای تحریم ها برچیده می شوند می گویم که اتفاقا تحریم ها چند برابر خواهند شد.


****ادبیات گفتاری رئیس جمهور باید مناسب و متین باشد.
 
****فتنه 88 از روی فرمول سه ضلع امریکا و انگلیس و اسرائیل پیروی می کردند و این قابل انکار نیست.
 
****خاتمی سه بار با جورج سوروس صهیونیست معروف دست داده است.
 
****بنا بر اذعان خود اصلاح طلبان نمی شود ارتباط جورج سوروس را با آنان انکار کرد.
 
****مذاکره بستگی به شرایط و مختصات مذاکره کننده دارد.
 
****تعریف کلاسیک مذاکره عبارتند : از  اینکه در هر مذاکره ای ابتدا کف مذاکره تعیین می شود، کف مذاکره مجموعه مقولات مورد اشتراک طرفین و سقف آن نقطه ای است که طرفین می خواهند به آن برسند.
 
****اگر قرار باشد بحث مذاکره روزی پیش بیاید طرف مقابل نباید برای ما شرط بگذارند..
 
****آنها نتیجه مذاکره را از قبل تعیین می کنند و به دنبال مذاکره با شرط تعیین نتیجه نهایی هستند.




در ادامه این برنامه ابراهیم اصغر زاده از دانشجویان پیرو خط امام در بیانات خود گفت:

****ما دانشجویان خط امام نقش بوعزیزی را داشتیم در انقلاب تونس.
 
****این تفکر که دشمن را یکپارچه می بینیم تفکر برانداز است.
 
 ****ما باید بین جمهوری خواهان و دموکرات ها در آمریکا تفاوت قائل شویم.
 
 ****دولت باید پاسخهای جدیدی به سوالات قدیمی بدهد.
 
 ****انتخابات پیش رو انتخابات حیاتی است اما باید به جای اقتصاد ،  صلح طلبی و مذاکره با جامعه بین المللی مهمترین محور است.

****بین مذاکره و رابطه گامهای متعددی است.
 
****ایران می تواند در انتخابات آمریکا تاثیر گذار باشد.
 
****روش مملکت در دوران اصلاحات و سازندگی تهمتی است که به آنها زده شد.
 
****من هیچ اعتقادی به رابطه با آمریکا ندارم.
 
****اگر قرار باشد مذاکره ای شروع شود باید بعد از مشارکت بالای مردم در انتخابات 92 و مقتدرانه باشد، مذاکره به معنی رابطه نیست.
 
****اگر نتیجه مذاکره تامین امنیت و منافع ملی باشد مطلوب خواهد بود و چنانچه رابطه بر پایه پالس فرستادن باشد قطعا به ضرر کشور خواهد بود.
 
****همه کشورها زمانی شعارهایشان منمطقی خواهد بود که به توازن قدرت با کشورهای دیگر برسند.
 
 ****اگر دارای توانایی و اجماع ملی نباشیم پای میز مذاکره شکست می خوریم و لی ما می خواهیم زندگی مردم را راحتتر کنیم.
 
****برای مردم آمریکا فعالیت هسته ای ایران مهم نیست.
 
****بعد از قطعنامه 598 بین ایران و عراق مذاکره شد و ما از عراق امتیاز گرفتیم.
 
****آمریکا هراسی باعث می شود ما قدمی برنداریم.
 
****باید به کارشناسان و دیپلماتهایمان اعتماد بدهیم که آنها بررسی کنند چه امتیازهایی می شود از آمریکا گرفت.
 
****برای مردم آمریکا در شرایط فعلی، فعالیت هسته ای ایران اهمیت چندانی ندارد.

****شریعتمداری: انقلابهای منطقه سه ویژگی داشت که عبارتند از اسلامی بودن، ضداستکباری بودن و مردمی بودن که همان ویژگی های انقلاب اسلامی است.

کدام انقلاب را در دنیا سراغ دارید که حتی یکبار مشروعیت و مقبولیت خود را به رای مردم گذاشته باشد؟
 
 ****اصغرزاده:زمانی میتوانیم در پای میز مذاکره  امتیازگیری و از حقوق مردم دفاع کنیم که قدرت بازدارندگی داشته باشیم.
 
****برای دفاع از حقوق مردم پای میز مذاکره باید اجماع ملی داشته باشیم، احزاب ازادا باشند و ازادی ها بیشتر شوند.
 
 ****زیر بار هیچ گفتگویی که شرط گذاری در آن باشد و نتیجه آن تعیین شود نمی رویم.
 
****بخش مهمی از مسائل بوجود آمده در مصر و تونس به خاطر تحقیر و توهین به ملتها بود که در زمان شاه نیز همین اتفاق افتاد.
 
****ما همانطور که با تورم پولی روبرو هستیم با تورم تخلف و عبور از قانون نیز مواجهیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 142
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • آیسان ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    دست آقای اصغرزاده درد نکند که با متانت با رفتارهای آقای شریعتمداری برخورد کرد. و نیز به خاطر این که گفت "زندانیان سیاسی را آزاد کنید" و خواستار آزادی بیان رسانه ای شد. حالا معلوم شد چرا شورای نگهبان از او می ترسد و او را بارها ردصلاحیت کرده است! یعنی آقای اصغرزاده صلاحیت ندارد. اما نمایندگان ساکت و آرام که مال مردم را می خورند و در مجلس آرام می خوابند صلاحیت دارند!
  • ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    پس چرا حرفی از گرانی های سرسام اور زده نشد !! چرا از 2.5 میلیون شغلی که دولت قرار بود در سال 91 ایجاد کنه چیزی نگفتن؟ چرا نگفتند دولت برای چی امسال یک نفر هم در سازمانهای دولتی استخدام نکرده ؟ چرا از دلار 3350 تومانی چیزی گفته نشد ؟ و هزاران چراهای دیگه
  • ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    بابا.... اصغر زاده دمت گرم.
  • رسول ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    هر کاری میکنید بکنید ولی شمارو به خدا به فکر مردم مظلوم باشید نه دعواهای جناهی و اعتقادی محض خودتون شما رو به خدا به فکر مردم باشید اگر همتون به نصایح رهبر فرزانمون خوب گوش میدادین الان مجبور نبودین ماله بکشین ولی دیگه گذشته بعضی کارها باید بشه شماها همتون مدیون آقا هستید خیلی حرفا بلید به شما سیاسیون باید گفت ولی جاش نیست دل اونایی از دستتون خونه که الان نیستن الانم باید یه کاری بشه که نباید میشد.روی سخنم با خیلیاس فقط یادتون باشه کیا خون بها دادن که شماها الان نشستین رو میزهای مناظره دارین واسه مملکت نظر میدین اگه یادتون باشه با احتیاط و احترام در پیشگاه آقا و مردم حرف میزنین.
  • سید ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    مشرق ، مردم این مناظره را به شکل مستقیم مشاهده کرده اند و بهتر بود رسالت اطلاع رسانی را بی غرض انجام می دادید . والسلام
  • محمدرضا ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    به دلیل دعوت از آقای ابرهیم اصغر زاده از برنامه دیروز امروز فردا تشکر میکنم.وامیدوارم روش دعوت از سیاسیون مثل این برنامه همیشه عادلانه باشه
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    والا من تعجب میکنم انقلاب های منطقه رو میگین اسلامی! مصر(برادر شیمون پرز) یمن(معاون عبدالله صالح) لیبی(اولین سفارت در واشنگتن)
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    دارند تنور انتخابات را گرم می کنند
  • reza ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    اقای اصغر زاده گفتند زندانی های سیاسی را آزاد کنید منظور کیا بودند فرزندان هاشمی یا فتنه گران روزنامه ها کم هستند باید هرچی دلشان خاص بنویسند الان ماشالله هر کی از را میاد یه روزنامه می زنه هر چی دلش میخواد از توهین به رزمندگان هر نوع فیلم که می سازند بعد میگه چرا با دولت بحرین وعربستان قطع رابطه کردید وچراگفتید بحرین مال ایران بوده پس مال آمریکا بوده اسم خودشه گذاشته پیرو خط امام
  • منتظر ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    شریعتمداری خوب یا بد با مستندات حرف می زد ولی اصغرزاده فقط شعاری حرف می زد.ضمنا اصغرزاده روی موضوعات مختلف پرش زیدی داشت و نمی توانست روی یک موضوع زون کرده و عمیق حرف بزند بیشتر سعی داشت از کیهان انتقام بگیرد تا اینکه به بحث بپردازد.
  • روشن ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    من برنامه رو کامل دیدم . اولا خیلی اقای اصغرزاده از بحث خارج شدن و رفتن سمت حمایت ار دول قبلی و کوبوندن دولت حاضر! خیلی بی احترامی کردن ! اتفاق بد این بود که ایشون تو 5 دقیقه 15 تا شبهه مطرح میکرد که برای رفع هر کدومش 5 دقیقه وقت بود ! و در اخر اینکه ایشون خیلی تئوری صحبت میکردن و شعار میدادن و برعکس اقای شریعتمداری واقع بینانه و ملموس حرف زدن !
  • روشن ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    من برنامه رو کامل دیدم . اولا خیلی اقای اصغرزاده از بحث خارج شدن و رفتن سمت حمایت ار دول قبلی و کوبوندن دولت حاضر! خیلی بی احترامی کردن ! اتفاق بد این بود که ایشون تو 5 دقیقه 15 تا شبهه مطرح میکرد که برای رفع هر کدومش 5 دقیقه وقت بود ! و در اخر اینکه ایشون خیلی تئوری صحبت میکردن و شعار میدادن و برعکس اقای شریعتمداری واقع بینانه و ملموس حرف زدن !
  • Majid ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    با سلام اول میخوام این رو بگم که این آقا ( اصغر زاده) که الان اومده و خودش رو جای دانشجویان پیرو خط امام جا میزنه کدوم یکی از حرف هاش پیرو خط امام هست؟ این آقا یادش رفته که در زمان خاتمی بود که 2 سال کلیه فعالیت های غنی سازی ما به حالت تعلیق در اومد و ما 2 سال عقب افتادیم و هیچ امتیازی نگرفتیم که بماند تحریم ها هم بیشتر شد. حالا اومده میگه خاتمی بود که فلان کرد و بهمان! نه خیر آقای اصغر زاده،تکرار سوال تکرار جواب رو می طلبه،یعنی چی که باید به سوالهای قدیمی جواب های جدید بدیم؟دو دوتا همیشه 4 تاس! چرا اینها مواضع خودشون رو با اسرائیل و آمریکا مرز بندی نمیکنند؟
  • ازاد ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    چرا سخنان طرفدار کیهان و درج می کنید
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    عمو خوابی؟؟؟ما تمام تجهیزات صنعتی که داریم و تمام قرارداد های نفتی داریم از خیر سر همون 2ساله؟ تو خونه نشستی فکر میکنی همه چیز بلدی؟؟؟؟!!! راستی...ایشون با امام بودن...شما که از امام یک کتاب نخوندی خط امام رو میدونی چیه؟یا بهت فهموندن چیه؟ شما دنبال مرز بندی هستی و از عرصه سیاست اطلاعی نداری!
  • بببببببب ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    چرا با طرفداری وغرض کامل درج نکردید سخنان آقای اصغری را
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    اگه جمهوری اسلامی این انقلاب ها را صادر کرده پس چرا سفارت اسرایل بسته نمیشه؟چرا قطع رابطه نمیشه؟ چرا حجاب جباری نمیشه؟ چرا ..........
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    بجای اینکه به آینده و آینده سازی بنگریم و برایش بحث کنیم و برنامه ریزی نشسته ایم از بام تا شام از گذشته هایمان میگوئیم و ایکاش هم ذره ای عملکرد ما مثل گذشتگان بود !! باید جمع کرد این بساط ها را برای آینده این مملکت طرح بدهید و برنامه بریزید!!! گیرم پدر تو بود فاضل !!! از فضل پپدر تو را چه حاصل ؟؟؟!!!
  • رضا ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    دانشجویان پیرو خط امام چیه؟ موسوی خوئینی ها کی بود؟!!!!!!!!!!
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    اقای اصغرزاده حرف دل ملت را زد. خواهشآ نمایش بده.
  • امیر ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    من که غرضی در این گزارش ندیدم!
  • حسین ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    من مناظره را کامل دیدم و حتی ضبطش هم کردم. اما چندتا نکته بگم در این مورد: 1- دو تفکر متفاوت وجود داشت که آزادانه حرفشان رو زدند این خوب بود و کاش ادامه داشته باشد. 2- آقای اصغر زاده به مانند تمامی همفکران خود فقط شبهات زیاد را در یک زمان کوتاه مطرح کردند تا ذهن مخاطب با درگیر شدن و همچنین امکان نبود پاسخگویی به این شبهات به علت نیاز داشتن به وقت زیاد نسبت به حقایق به انحراف کشیده شود.که متاسفانه این یک روش همیشکی در بین دوستانشان است. 3- کاش آقای شریعتمداری در بحث هایشان در رسانه مدارک و اسناد خود را به عنوان نمونه یک پرینت از سایت های مورد اشاره شان بیاورند. 4-آقای اصغرزاده می گویند این توهم توطئه است که ما فکر می کنیم آمریکا در امور ایران دخالت می کنند اما خودشان در ادام بحث اذعان کردند که در مناظره اوباما و رامنی 47 بار کلمه ایران از زبان این دو گفته شده است که این اعتراف به معنای تناقض گویی خود ایشان است. 5- متاسفانه مشکل اصلی طیف همفکر آقای اصغر زاده از نظر پایه ای از چند مشکل رنج می برند: نشناختن ماهیت واقعی نظام آمریکا، نشناختن ماهیت واقعی انقلاب اسلامی ایران، درک نکردن علت واقعی جنگ بین آمریکا و ایران. 6- برای درک علت واقعی تسخیر سفارت آمریکا رجوع به آرا وتفکرات شهید دانشجو رجب بیگی می تواند بسیار کمک کننده باشد. و جمله معروف امام که گفتند میزان حال افراد است پاسخی است به بخشی از شبهات مطرحه از سوی آقای اصغر زاده.
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    مشرق ریگ به گیوه داری چرا دوسه تا عکس از دادا حسین زدی ولی از اصغرزاده نزدی ؟!!این یعنی فی قلوبکم مرض!!!!
  • سالاری ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    یک کلام و ختم کلام اصغرزاده حرف دل مردم را زد.
  • Javad ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    به نظر من برنده دیشب بدون شک اقای اصغرزاده بودند
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    اقای شریعتمداری حرفای بی پایه و اساس میزد واصلا انگار اطلاع نداره تو کشور چه خبره اقای اصغر زاده خوب جواب داد البته خیلی بیشتر وبهتر می شد جواب داد
  • سید محسن ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    سلام اولا بحث داغ نبود و در ثانی آقای اضغر زاده فقط در پاسخ به سئوال مجری با طرح مسائل خارج از پرسش قصد ومظلوم نمایی را داشت . ضمن اینکه آقای شریعتمداری هم نکته خاصی را مطرح نکردند و در کل برنامه دیشب یک بحث میان در جناح فکری بود و بس
  • علی ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    ببخشید آقای کارشناس منظورتون از"زون" چیه؟
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    رهبری: مسوولان کشور در تریبون های جهانی و مذاکرات بین المللی حرف درست پخته و دقیقی می زنند... شریعتمداری: انتقاد ما از مذاکره با آمریکا توسط احمدی نژاد... همین ولایت پذیری من را کشته...
  • مجید رضا ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    دو سال نبود 32ماه بوددر ضمن در عوض تعلیق داوطلبانه (به قول انها دایمی)یک خروس قندی دادند که معلوم شد تاریخ مصرفش گذشته است. راستی چرا بعضی ها این چیز ها را یادشان رفته؟؟!!یادشان رفته که در قبال این خیانت خاتمی به کاخ الیزه رفت وبا ژاک شیراک قرار داد خرید 4 فروند ایر باس 340 به ارزش حدود 800 ملیون دلار وخرید 100 لکوموتیو را منعقد کرد که حتی یک پیچ ومهره هم به ما ندادند....
  • استاد دانشگاه روابط بین الملل ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    حرف های اصغر زاده از نظر تئوریک و کلی درست هست..ولی وقتی پای عمل میاد اصولا تئوریسین ها چندان در عمل آدم های موفقی نیستند نتیجه هم این شد که شریعت مداری تک تک جملاتش از مستندات غربی ها بود..ولی اصغر بلافاصله یه بحث کلی جدید رو شروع می کرد و پرش می کرد...و اصلا جزئیات رو باز نمی کرد.. امریکا رو نمیشه با کلیات و تئوری پرازی بازی داد....وگرنه مصری ها تونسی ها 40 سال با همین کلیات هم مردم خودشون رو سرگرم کردن هم امریکایها رو...هیچی هم گیرشون نیامد... یا قضافی که کل برنامه اتمیش رو بار کشتی کرد فرستاد امریکا دو سال بعد امریکا و ناتو بهش حمله کرد.... اون حرف های چالشی درباره دولت های فعلی و قبلی هم فقط تحریک مخاطب بود که به نظر می رسه کلاس های آموزشی عملات روانی رو خوب پاس کرده!!..
  • ایرج ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    از ماست که بر ماست.
  • عزیز ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    دیشب خواب دیدم ایران عروسی کرده
  • mojicivil ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    منم قبول دارم الان کامل مناظره گوش دادم ولی شما حتما گوش ندادی موضوع گفتگو در مورد رابطه با امریکا بود نه اقتصاد که متاسفانه این آقا همش پریشون بحث می کرد از این دیوار روی اون دیوار می پرید
  • mojicivil ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    حاضرم شرط ببندم اصلا گوش نداده مناظره را
  • mojicivil ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    خدا وکیلی گوش ندادی مگر نه این حرفو نمی زدی آخه ناشناسه محترم بحث مگه در مورد اقتصادی بوده این اصغر زاده فقط داشت از این شاخه می پرید روی اون شاخه هیچ کار دیگه ای نکرد خیلی خوب مثل یه مگس فقط روی بدی ها می نشست می گفت منم قبول ندارم این موضوع را ولی نمی گفت چرا دوستاش این حرف می زنند
  • mojicivil ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    پراکنده گوی از این دیوار پریدن روی اون دیوار برای برای آدمهای ساده خوبه و خوشحال کننده است شما اصلا میدانید برای چی داشتن مناظره می کردند؟؟؟ اقتصاد یا رابطه با آمریکا
  • mojicivil ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لاَ يَرْجِعُونَ اصلا چرا باید یه آمریکایی بیاد اظهار فضل کنه؟؟؟؟؟؟
  • فرد ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    خیلی شیطونی مشرق ! چرا حرفای اصغر زاده رو نذاشتیت تو سایت؟ به هر حال کارتون درست نبود مشرقیا !!! مردم خودشون دیدن قضاوت کردن ! اگه مردم ماییم که میگیم 99 درصد حرفای اصغرزاده درست بود،شما هر طور دوس دارین خبر پخش کنین!
  • amiri ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    faghat doa konid zodtar emam zaman zohoor konand ta hame chiz hal beshe.enshaallah
  • حسین ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    آقای ناشناس از آمریکا حالا که ما تو خونه هستیم و این حرفا را می زنیم اما شما چی که تو آمریکا هستی و این حرفارو میزنی؟
  • یک دوست ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    اتفاقا جناب آیسان عزیز به همین دلایلی که همه بصورت زنده در تلویزیون دیدند ایشان باید رد صلاحیت میشدند . البته آن افراد خائن به ملت و کشور در هر لباسی که باشند و در هر جایگاهی باید با آنها برخورد شود .
  • یک دوست ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    چون این برنامه ربطی به این مسائل نداشت و بحث مسائل اقتصادی را باید کارشناسان اقتصادی انجام دهند و این دو نفر کارشناس سیاسی فقط میتوانند بنا به دیدگاههای حزبی خود اظهار نظر کنند . بله این که باید به مسائل اقتصادی پرداخته شود امری است واجب و ضروری ولی نه توسط این کارشناسان سیاسی .
  • جعفر خانی ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    بنده دیروز مناظره بین آقایان شریعتمداری و اصغرزادع را دیدم ولی آقای اصغرزاده مثل اینکه در باغ نبودن و از شرایط سیاسی کشورمان خبر نداشتن میگویند مذاکره کنیم در حالی در تمام مذاکرات بین ایران وکشورهای غربی آن چیزی که مورد مذاکره واقع میشود منافع کشورمان است و یقینا هر عقل سلیمی میگوید که نباید در این چنین مذاکراتی حضور یافت چرا که خیانت به کشور است. در آخر از آقایان به اصطلاح، اصلاح طلب خواهش میکنم که از روی هوا و هوس صحبت نکنند اول فکر بعد صحبت فکر این همه مصیبت در فتنه88 تماما نتیجه 8سال مدیریت اصلاح طلبان برجامعه بود. خواهشا مطالب بنده را منتشر کنید تا خیانت بعضی از آقایان برملا شود.
  • یک دوست ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    ناشناس گرامی ؛ جواب این سوالها بسیار آسانه . هستند افرادی در حکومتها که دشمنی دشمن را نمیبینند و نمیفهمند و به راحتی آب به آسیاب دشمن میریزند .
  • یک دوست ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    البته فقط در آن قسمت گرانی ها و نه در بقیه مسائل
  • یک دوست ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    باز تکرار میکنم ؛ ایشان تنها در حوزه مسائل اقتصادی فقط حرف دل مردم را زدند و در سایر مسائل ... خیر .
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    موضوع این برنامه راجع به این مسائل نبود دوست عزیز
  • سینا ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    متانت؟؟؟؟؟ اصغرزاده آخر گفت و گو، گفت مردم نباید تحقیر بشن و این بدترین چیز است، اما در اول گفت‌وگو به مردم جنوب تهران علانا توهین کرد. اصغز زاده به شریعتمداری گفت، (همچین چیزی) از میدون توپخونه فاصله بگیرید و بیاین خیابانا فلان و فلان تا ادبیاتتون عوض بشه
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    دمت گرم، کلا این اصلاح طلب ها همش هوچی گری می کنند! این انسان کینه ای به احمدی نژاد که در جلسه حضور نداشته انگ قانون گریزی می زند، حالا خودش میگه که زندانیان آشوب سال 88 رو که بر طبق قانون همین مملکت دارند جزای اعمالشون رو می بینند باید آزاد شوند!
  • شهاب ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    اصلا در دولت اسلامی زندانی سیاسی معنی نداره
  • شهاب ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    خواهشا مجری بی طرف باسه این برنامه انتخاب بشه اقای اصغرزاده در مقابل دو نفر مناظره میکرد
  • زیر دیپلم ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    قذافی جناب استاد نه قضافی
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    آقا ماجرای بنی صدر یادتون نره
  • poya ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    منصفانه این حرف آقای اصغر زاده را کی قبول برنامه هستهای همش د ر زمان هاشمی و خاتمی بود یه کوچیکش در زمان احمدی نژاد
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    خیلی عالی بود
  • مستقل ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    قا یه مسئله رو جواب بدید: یعنی آقای خاتمی سرخود بلند شد گفت تعلیق کنیم تمام مملکت هم گوش به حرفش دادند یا اینکه تصمیم نظام بود شما ظاهرا صحبت های رهبری رو تو این زمینه که فرمودند: عقب نشینی هم تاکتیکه، توی اون زمان تصمیم بر عقب نشینی شد بعد در همان دولت غنی سازی دوبار شروع شد را یا نشنیدید یا نمی خواید بشنوید همونطور که صحبت ایشان را در باره حمله به سفارت انگلیس دوست نداشتید بشنوید
  • merdad ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    1-آقای اصغر زاده چند پرسش مطرح می کردند که جواب هرکدومش چند دقیقه وقت لازم بود مثه یه مسیله یه خطی که چند خط جوابشه اونم پراکنده2-تمام برنامه های هسته ای در زمان هاشمی و خاتمی بوده بخش خیلی کوچکش در زمان احمدی نژاد این حرف حتی دشمنان ما قبول دارند3- در مورد ادب در سیاست که جریان نامه رجایی به رییس جمهور فرانسه و سخن امام اول باید بگم حرف آمریکا شیطان بزرگ امام میگفتند آمریکا مثل سگ میماند اگر عقبنشینی کنیم، جلو میآید ولی اگر بایستیم فرار میکند 3-گفت روسیه چین با آمریکا مذاکره می کنند باید چین وروسیه جز متفقین بودن 4-قضیه فتهعلی شاه ومذاکره وقرداد ترکمنچای و گلستان باید بگم اون قرداد به خاطر همین انگلیس ها که به عباس میرزا صلاح ندادند5-از نبود آزادی در روزنامه ها و تعداد به نظر من کافی یه سر به دکه روزنامه فروشی بزنند بله منظورش از آزادی کوباندن دین در زمان اصلاحات اونم که.....6-یکی سخنان متناقض این آقا بود اول می گفت این شرایط برای تحریمه بعد خودش میگفت نمی گم مذاکره کنیم مشکلات حل میشه اول میگفت هیش کی با خاتمی دیدار نکرده بعد گفت بله به ایران اومدن نتیجه گرفتیم از رابطه با بحرین عربستان و فرانسه انگلیس می گفت دنیا همین چند کشورند از منزوی شدن ایران می گفت توهم توطئه و این آمریکا را خیلی قوی گنده کردیم بعد خودش از قدرت ایران در سران عدم تعهد میگفت بعد47بار از واژه ایران استقاده شده بعد از اختلاف انداختن میان جمهوری خواه و دموکرات می گفت که هر کسی می دون این دو حزب سرته یه کلباسن
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    حسین جان توطئه امریکا زمانی قابل بحثه که ما مدیریت قوی داشته باشیم بعد اونا بخوان توطئه کنن زمانی که ما تمام مشکلاتمون ( از فتنه 88 تا مشکلات ارز / از سیاست داخلی تا سیاست خارجی) بدلیل سوء مدیریت بود دیگه چه نیازی به توطئه داره ( منظورم این نیست که تو طئه نمی کنه بلکه اثر گذار و قابل حساب نیست) .. حالا شما بگو اینا بیشتر توطئه است یا سوء مدیریت؟
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    چه ربطی داره؟!!
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    استاد روابط بین المللی که نمیدونه املا درست، قذافی چطوره بهتره نظر نده!
  • محسن فاضلی ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    واقعا اصغرزاده ای که روزی هاشمی را متهم به سازش با آمريکا می کرد حالا مدافع هاشمی شده!! يادتون هست که آن روزها (اواخر دهه 60 پس از رحلت حضرت امام) هاشمی گفت: آقای اصغر زاده آن موقع که شما .... ما با آمريکا و رژيم دست نشانده او مبارزه می کرديم!!! وادادگی و سرافکندگی در مقابل آمريکا که دمت گرم نداره!
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    کلمة حق يراد بها الباطل
  • محسن فاضلی ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    بله همه مردم ديدند که آقای اصغر زاده که يک روزی ادعای مبارزه با آمريکا داشت و شهيد بهشتی را متهم به آمريکايی بودن می کرد، حالا در مقابل آمريکايی ها اينقدر احساس حقارت می کند.
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    ناشناس نيستی، عزيز انحرافی!
  • محسن فاضلی ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    مواضع آقای اصغرزاده، خيلی عجيب نيست. کسی که دکتر پيمان و مسعود رجوی را به اجلاس نهضت های آزاديبخش در لانه دعوت کرد، بايد هم امروز مثل منافقين موضع گيری کند و از فتنه 88 دفاع کند.
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    ناشناس! دوران عمو بودن عموسام گذشته، حالا ديگه دندونهاش ريخته!!
  • محسن فاضلی ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    برای اين که نخبگان به مردم انقلاب کرده خيانت کرده اند، همانطور که دولت موقت انجام داد و اگر امام خود به ميدان نيامده بود در سال 58 کشور مجددا به کام آمريکا فرو می افتاد.
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    خودت فهميدی چی گفتی؟!
  • ناصر حسينی ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    کدوم ملت؟ همانها که امروز در تظاهرات سيزده آبان شرکت کردند يا نرم تنان شمال شهری که در عاشورای 88 به همه چيز ناسزا گفتند؟!
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    نگو دادا حسين، آقای اصغرزاده بدش مياد چون اين ادبيات ميدان توپخونه است!
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    اصغر زاده طرفدار مذاکره است توی مذاکره يک کلام ختم کلام غلطه!
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    برنده آمريکا بود که آقايی که روزی ادعای مخالفت با او را می کرد حالا برای اثبات ارادت خود، حرکت انقلابی دانشجويان را خودسوزی بوعزيزی می شمارد!
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    ايران چه خبره ناشناس؟!
  • ناشناس ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    بابا جان مادرتان اين دشمن و دشمن بازي رو رها كنيد و بذاريد ملت كمي آسايش داشته باشند
  • علی ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    خدایی اصغر زاده مغلطه میکرد بنده خدا اصلا اداب مناظره مستند رو بلد نبود و فقط با صحبتهای عوام فریبانه داشت جو رو خراب میکرد حریف این جماعت اصلاح طلب فقط حسن عباسیه لحظه شماری میکنم برای مناظره عباسی و زیباکلام...
  • سید ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    شما انگار مناظره رو ندیدی آقای اصغر زاده همش کم میاورد بحث رو عوض میکرد حتی جلوی مجری ام درباره مرز بندیها کم اورد،موضوع رو عوض میکرد و فقط شعارهای پوچ میداد.
  • امین ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    چرا شما از حرف حساب بدتان می اید
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    خیلی هم حرف ملت نبود حرف چند تا سوسول بود
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    اییییییییییییییییییییییییییییییول
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    آخه چرا شلوغ میکنید مگه گرونی دست کیهانه. هر موقع درست کار شده کیهان یا بقیه رسانه ها ی حق گو تائید کرده موقعی هم که حرکت اشتباه بوده زودتر از بقیه انتقاد کرده. اگر دنبال بازی هستید اون دیگه قضیش فرق میکنه. اینکه آدم هوچی بازی دراره و از هر بابی صحبت کنه دلیل بر صحت سخن نیست.
  • ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    آقای اصغرزاده باید بدونن که زندانی سیاسی با برانداز فرق میکنن! کجای دنیا معاندین و براندازارو آزاد میذارن؟؟ درثانی به نظرم آقایونی که بعدانتخابات 88 اون ادعهای واهی رو که تا الان نتونستن ثابت کنن مطرح کردن مردم رو بیشتر جلوی دنیا تحقیر کردند...
  • احسان ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    حرفهای آقای اصغر زاده ترکیبی از پیچیدگی زائد، رک گویی در عین کلی گویی برای فرار از واقعیت و تناقضات ساختاری بود عین حرفهای مرحوم الدوله خاتمی
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    آقای شریعتمداری با مستندات حرف می زدند؟ ایشون مستنداتشان تنها نوشته هاس خودشان در روزنامه کیهان می باشد. چرا آقای شریعتمداری تا بحال حتی یک مستند در مورد ملاقاتهای ختمی با سوروس و ... ارائه نداده است. و اگر هم ارائه داده تنها از منابع خبری اسرائیل بوده است!!!!
  • ایلیا ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    ....انجا که اصغرزاده به حسین اقا گفت شما به دلیل 8سال حمایت از این دولت مسئولید وچرا پیش بینی شما از این دولت درست نبود خیلی حال کردم
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    برادر شریعتمداری عزیز الویت اکثر مردم در حال حاضر مسائل اقتصادی وتورم 300% می باشد. اکثر مردم به اینکه کی اومده کی رفته کی با کی مذاکره کرده کاری ندارند و براشون الویت نداره. لطفا شما هم به صف مردم برگردید و حرف دل مردم را بزنید ..
  • ناشناس ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    باسلام به هموطنان عزیز نظر من این است که این گونه مناظره ها باید زیاد ی باشد تا بینش سیاسی مردم بالا برود اگر ما به آنجه می گوییم وانجام می دهیم ایمان راسخ و عقیده ی قلبی داریم نباید از نقد کردن آن هراس داشته باشیم و مانند اعراب جاهلیت که نمی گذاشتند مردمی که به خانه ی خدا می آیند به حرفهای حضرت محمد گوش کنند عمل کنیم
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    برادر شریعتمداری عزیز الویت اکثر مردم در حال حاضر مسائل اقتصادی وتورم 300% می باشد. اکثر مردم به اینکه کی اومده کی رفته کی با کی مذاکره کرده کاری ندارند و براشون الویت نداره. لطفا شما هم به صف مردم برگردید و حرف دل مردم را بزنید متاسفانه مردم فکر می کنند شما در این کشور زندگی نمی کنید.
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    انشااله خداوند امثال آقاي اصغرزاده را براي دفاع از حقوق ملت و راستگويي بدون ترس حفظ نمايد
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    آقای تحلیل گر موضوع مناظره رابطه با آمریکا بود
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    مشکل اینه که آقای شیعتمداری همه چیز را با ادبیات خاص به نفع خودش تفسیر می کنه .
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    جناب استاد! قذافی نه قضافی!
  • روح الله ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    صادر می شه. ولی به بار نشستنش بستگی به غیرت مردم اون کشور داره.
  • رضا ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    ناشناس جان توصیه میکنم حتما چند تا از مقاله های حسین شریعتمداری رو بخون و بعد بیا بگو خبر نداره توی مملکت چه خبره بعضی مقاله هاش توی همین مشرق هم موجوده نیاز نیست بری روزنامه شو بخری یه سرچ کن تا بفهمی شریعتمداری چه آدم پخته ایه و مثل آقای اصغرزاده که تکلیفش با خودش هم معلوم نیست روی هوا حرف نمیزنه
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • حسن ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    به فرموده آقا این مناظره ها خوبه مردم خودشون بهتر میفهمند کی پیروز مناظره بود اگه قرار باشه همش به اوضاع مملکت ایراد گرفت که شریعتمداری هم بلد بود مهم اینه که آدم نقاط قوت و ضعف رو با هم ببینه
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    شریعتمداری سلطان
  • سید ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    سلام برادر عزیز اون توده ای که انقلاب به راه انداختند مردم مسلمان و انقلابی بودند که با شعار الله اکبر رژیم های وابسته به غرب رو سرنگون کردند، وضعیت این کشورها به نظر من مثل دوران مشروطه ایران هستش، توی این انقلابها افراد روشنفکر بر موج اسلامی مردم سوار شدند و در حال منحرف کردن آن هستند که به اعتقاد من مردم مسلمان این کشورها دیگه بیدار شدن و اجازه نمی دهند یک عده ای انقلاب آنها را مصادره کنند.
  • جمهوری اسلامی ایران ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    هو العلیم من فقط 3 ربع اخر برنامه را دیدم چند وقتی بود دنبال یه اصلاح طلب که مقداری سواد داشته باشه تا باش صحبت کنم می گشتم تا ببینم حرف و استدلال ان ها در یه سری از موضوعات چیه ولی وقتی 3 ربع اخر برنامه را دیدم فهمیدم در واقع حرفی برا گفتن ندارند و فقط یه سری تئوری های سیاسی که در کتاب هاست را می گویند وراهکار های عملی هم که برا خنده مردم و عید بد نبود مثل این حرف که ما باید بین دموکرات ها و جمهور خواه ها نفوذ کرده و در انتخابات امریکا تاثیر بگذاریم به امید تمدن نوین اسلامی
  • ویراستار ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    زوم=zoom
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    با عنایت به این شعر: چه گویم که نا گفتنش بهتر است ...
  • مهدی ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    شریعتمداری در روند صحبت بود ولی اصغرزاده کم میاورد یه چیز دیگه مگفت.
  • زهیر ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    دقیقا 12(نه 13)آبان سال 77 بنده دانش موز دوم دبیرستان بودم دفتر تحکیم وحدت جلوی لانه جاسوسی تجمع 13 ّآان داشت همین آقای اصغر زاده رفت بالای تریبون گفت ما دانشجوین پیرو خط امام که آمریکا رو از اینجا بیرون کردیم دوباره می خواهیم آمریکا رو برگردونیم.دقیقا یادمه این جمله رو
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    میبخشید من مناظره رو کامل ندیدم میشه یکی دو تا از سخنان شریعتمداری را بنویسید ؟
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    تو دیگه حرف نزن،امریکایی!
  • iran ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    0 0
    من هم مناظره رو کامل دیدم . به نظرم صحبت های آقای اصغر زاده خیلی شعاری بود .خیلی از اینکه با اندیشه های جناب شریعتمداری آشنا شدم خوشحال شدم.به نظرم صحبت های ایشان منطقی ومستند بود.از این به بعد کیهان را میخرم ومیخوا نم .
  • مجید ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    اینهایی که به نفع اصغرزاده نظر دادن نه ازاوضاع ایران اگاهندنه ازاوضاع جهان متاسفانه تفکرات صهیونی و وهابی ویزیدی دارن
  • مجید ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    دیروز امروز فردا یک برنامه کاملا یک طرفس که کارش شده کوبیدن دولت های اقایان خاتمی وهاشمی فقط هر چند وقت ی همچین برنامه ای از دستشون در میره.
  • فرزاد ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    تو نماینده مردمی که از طرف همه مردم ایران نظر میدی؟
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    نوکر آمریکا و اسرائیل بودن هنر نیست
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    دوست من برای تقریب به ذهن دولت موقت ایران رو بریادآور میشم
  • فرزاد ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    بحث در مورد رابطه با آمریکا بود شماهم یه چیزی یاد گرفتین تا چیزی میشه گرونی و تورم و ... رو پیراهن عثمان میکنین والا ایشون خودشون هم منتقد دولت هستند
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    الان انقلاب ما مث کوهنوردی میمونه که بیشتر راه سختو رفته و داره به قله میرسه اما امثال همین اصغرزاده ها فقط حرکتشو کندمیکنند والا راه رو باید رفت تا حصول نتیجه نهایی انشاا...
  • بنده خدا ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    جناب آقاي اصغر زاده لطفا توجه اي به نام خود داشته باش از توبزرترهم هست اينكه يه روزي جوان بودي درك نمي كردي بااحساسات از ديواربالارفتي كه كارت گارانتي نيمشه كارت گارانتي نياز به مرغوبيت جنس داره
  • سرباز ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    توسن ات چقدره پسرجان؟اصلا"بودی زمان تسخیرسفارات که میگی خودشو جازده بجای دانشجوی خط امام؟بچه جان برو با بزرگترت بیا.معامله با طفل نابالغ مکروهه.
  • بهراد صالحی ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    ابراهیم اصغرزاده که اصلیت وی از روستایی از توابع شهرستان بیرجند می باشد. فعال سیاسی اصلاح طلبه که تو جریان فتنه ی 88 هم بعد از رو شدن دستشون واسه همه سریع خودشون رو کشیدن کنار!! حالا که دوباره بوی انتخابات و اینا میاد سرو کله ش پیدا شده
  • رضا ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    اره اگر من هم میومدم صد تا شبهه ای که ربطی به بحث مناظره نداشت و شبهه هایی که هر کدوم کلی وقت میخواد برای توضیح دادنش و فقط هم شعاری حرف میزدم اره برنده می شدم!!!
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    دليل جذابيت اين مناظره امدن اقاي اصغر زاده و صحبتهاي جديد ايشان بود...
  • حسين ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    به نظر شما آيا برنامه اي صدا و سيما در راستاي تذكر مقام معظم رهبري در عدم ايجاد اختلاف و نزاع بين مسئولين حركت مي كند ؟
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    پس اصلاح طلبان برای فساد اخلاقی اپوزوسیون مسووله
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    شما؟ پرچم ؟ مردم ایران یا امریکا کدام مسئله اینست
  • یک بنده خدا ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    با احترام به همه نظرات ، بنده باز هم فکر نمی کنم که امثال آقای اصغر زاده و دوستان ایشان در جناح اصلاح طلبی اگر دولت و مجلس رو در دست بگیرند ، توسعه به اصطلاح سیاسی و فرهنگی خودشون رو رها کنند و اولویت اصلی رو به مشکلات مردم بدن .
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    توهین به رزمندگانی که می گی همش ساخته ذهن بعضی افراد مغرض بود حتی بعضی از همون اصولگرا ها هم توهین آمیز بودن رو رد کردند
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    جناب شما مطمئنی برنامه رو کامل دیدی؟؟؟برو یک باره دیگه نگاه کن اونی که داشت واقع بینانه صحبت می کرد اصغرزاده بود
  • یک بنده خدا ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    با احترام به همه نظرات ، بنده باز هم فکر نمی کنم که امثال آقای اصغر زاده و دوستان ایشان در جناح اصلاح طلبی اگر دولت و مجلس رو در دست بگیرند ، توسعه به اصطلاح سیاسی و فرهنگی خودشون رو رها کنند و اولویت اصلی رو به مشکلات مردم بدن .
  • سردار منوجان ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    زنده باد ایران زنده باد اسلام زنده باد هر چه مرده!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    ای بابا شاید منظورشون زونکن بوده...:))
  • حسین ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    آقای اصغرزاده گفت: توهم دشمن داریم !!!، دشمن تراشی می کنیم ؛با جامعه جهانی برعلیه ما هستند .آنوقت ادعای پیروی از امام و رهبری را دارند.باید به آنها بگویم، آن امامی که شما ادعای پیروی از ایشان را دارید می فرمایند:(...ما اين واقعيت و حقيقت را در سياست خارجي و بين‎الملل اسلامي‎مان بارها اعلام نموده‎ايم كه درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و كم كردن سلطه جهانخواران بوده و هستيم. حال اگر نوكران امريكا نام اين سياست را توسعه‎طلبي و تفكر تشكيل امپراتوري بزرگ مي‎گذارند، از آن باكي نداريم و استقبال مي‎كنيم. ما درصدد خشكانيدن ريشه‎هاي فاسد صهيونيزم، سرمايه‎داري و كمونيزم در جهان هستيم. ما تصميم گرفته‎ايم، به لطف و عنايت خداوند بزرگ، نظامهايي را كه بر اين سه پايه استوار گرديده‎اند نابود كنيم؛ و نظام اسلام رسول اللّه‎ـ صلي اللّه‎ عليه و آله و سلم ـ را در جهان استكبار ترويج نماييم. و دير يا زود ملتهاي دربند شاهد آن خواهند بود. ما با تمام وجود از گسترش باجخواهي و مصونيت كارگزاران امريكايي، حتي اگر با مبارزه قهرآميز هم شده باشد، جلوگيري مي‎كنيم. صحیفه امام جلد 21 صفحه 81).خوشبینانه می توان گفت این افراد دچار فراموشی شده اند،که این طور بیا نات روشن امام (که فراوان درصحیفه است)واهداف اصلی انقلاب و حتی قانون اساسی را توجه نکرده ودم از مذاکره با امریکا و از این طور حرفهایی که در اول بحث آورده ام می زنند.
  • mojicivil ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    منتظری هم یار امام بود
  • معین الدوله ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    صدام یاری کنه باید بگم چه مسولانی دارم
  • بیدار ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    اکثر دانشجوها مثل همن عبدی بعداً سر از آخور خود آمریکا درآوردن ، شرط می بندم این اصغر زاده هم سر و سر زیادی با عوامل آن ور آبی داشته باشه و گرنه اگه عمه منهم این کارهای شیطانی مثل دعوت از رجوی ملعون را می کرد تاحالا هفت جنازه پوسونده بود
  • ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    سنگینی و متانت نظرت رو از مقایسه + و - های داده شده بهت بفهم
  • سعید ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام: آنچه مسلم است این آقایان اصلاح گریز هنوز مفهوم انقلاب اسلامی را درک نکرده اند. بقول شهید بهشتی : به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد. از طرف دیگر روح ایثارگری و شهادت طلبی در این طیف مرده است و چنان در باره مذاکره با آمریکا صحبت می کنند که افراد ساده اندیش تصور میکنند امریکا یه کشور و یا یک جزیره با ایده الوژی کاملا صلح طلباست واین مییم که همواره بدنیال تنش و درگیری در جهان بوده ایم . اصولا اصلاحات زمینه مفسده را در کشور فراهم کردند و با مروری بر عملکرد اینان بروشنی نشان میده که ایشان در زمینه اقتصاد عملکردی در حد صفر داشتند و در بحث موضوعات اجتماخی و اخلاقی جز بحران چیزی نیافریدندو در مورد امور سیاسی البته بسیار زیبا تنش زدایی کردند (امضا موافقتنامه ننگین ایشان در دولت اصلاحات ) همچنین عقبه ایشان چنان ضربه ای به انقلاب زده است که تقریبا هیچ یک از اقایان اصلاحات حتی اشاره ای به ان نمیکنند.(توافق نامه بهزاد نبوی در الجزیره با امریکایی ها که به تایید تمام کارشناسان ننگ ان برای ابد بر پیشانی ایشان مهر ذلت زد) حال نمیدانم چرا سعی دارند عوام فریبانه دایه دلسوز تر از مادر برای ایران شوند؟
  • نوید دانش ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    حالا فهمیدم شریعتمداری واقعا تحلیلهای واقعی تری داره ...
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 0
    خدایش شریعتمداری ضربه فنی اش کرد بخصوص وقتی که از اصغر زاده را جع به نظریه فشار از پایین وچانه زنی از بالا پرسید دیدنی بود
  • Omid ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    به نظر من آقاي شريعتمداري برنده اين مناظره بود .
  • جهادگر ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    مهم اینه که این بحثا باشه و سره از ناسره تشخیص داده بشه. الحمدلله مردم هشیارند...
  • روح الله ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    داداش من! گرونی یه مشکله. ما هم دنبال مقصر می گردیم. خودمون که نمی تونیم گردن بگیریم که!می تونیم؟!
  • روح الله ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    نزاع با مناظره فرق داره. اگر تعامل بین تفکر ها مختلف وجود نداشته باشه نمی شه تشخیص داد کدومشون درسته.
  • روح الله ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    برا کدوم پست نظر دادی؟!
  • طه ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    من با این آقا موافقم اصلا آقای اصغرزاده خیلی پریشان بود و نمی دونست چی داره میگیه
  • غفور ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    0 0
    پشت چراغ قرمز،پسری با چشمانی معصوم ودستانی کوچک گفت:چسب زخم نمی خواهید؟پنج تا صدتومان:آهی کشبدم وبا خود گفتم تمام چسب زخمهایت را که بخرم نه زخمهای من خوب می شود نه زخمهای تو...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس