چند ماه قبل یکدستگاه گوشی سامسونگ گلکسی اس به مبلغ 520000 تومان خریداری نمودم پس از مدت کوتاهی دچار اشکال گردید.
جهت رفع ایراد در مورخ 20 شهریور از طریق نماینده فروش به شرکت "همراه سیستم خاورمیانه" ارسال گردید علی رغم گذشت حدود 50 روز و عدم هرگونه ارایه سرویسی همانند در اختیار گذاشتن گوشی و ... و پیگیری و تماس های مکرر از طریق شماره های 84030 و 84221000 ، در مرکز ظاهرا اخیرا مبلغ 489000 تومان بابت خسارت منظور شده.
سئوال این است گوشی که مبلغ 520000 تومان از نماینده رسمی خریداری گردیده و در حال حاضر قیمت ان در بازار بیش از مبلغ یک میلیون تومان می باشد چطور دچار کاهش قیمت گردیده است و چرا در قبال تعهد گارانتی گوشی مشابه تامین نمی گردد و حقوق مشتریان به سخره گرفته می شود و متاسفانه هنر نمایندگی فروش نیز به جمله "کاری از عهده من برنمی اید" خلاصه گردیده است واقعا تا کی بایستی این وضع ادامه پیدا کند .
مخاطبان گرامی برای ارسال ایمیل خویش به مطالب ذیل توجه
نمایند:
1- موارد ارسالی مغایرتی با اصول
اخلاقی و قوانین مصوب جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد.
2- این نوشته صرفا نظر یک مخاطب بوده و صحت و سقم آن بر عهده مشرق نمی باشد.
3- فایلهای متنی به فارسی نوشته شده باشند و آثار چند رسانه ای نیز در فرمت های متداول ارسال گردد.
4- سایت مشرق حق ویرایش یا اصلاح موارد ارسالی را برای خود محفوظ می داند.
shoma@mashreghnews.ir برای ارسال مطالب مخاطبان گرامی در نظر گرفته شده است.