کد خبر 166750
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
یکی از کاربران مشرق با ارسال یادداشتی از طریق ایمیل memohamadi@yahoo.com، اعتراض خود را به نحوه سرویس دهی شرکت سامسونگ بیان کرده که متن آن به شرح زیر است:

چند ماه قبل یکدستگاه گوشی سامسونگ گلکسی اس به مبلغ 520000 تومان خریداری نمودم پس از مدت کوتاهی دچار اشکال گردید.

جهت رفع ایراد در مورخ 20 شهریور از طریق نماینده فروش به شرکت "همراه سیستم خاورمیانه" ارسال گردید علی رغم گذشت حدود 50 روز و عدم هرگونه ارایه سرویسی همانند در اختیار گذاشتن گوشی و ... و پیگیری و تماس های مکرر از طریق شماره های 84030 و 84221000 ، در مرکز ظاهرا اخیرا مبلغ 489000 تومان بابت خسارت منظور شده.

سئوال این است گوشی که مبلغ 520000 تومان از نماینده رسمی خریداری گردیده و در حال حاضر قیمت ان در بازار بیش از مبلغ یک میلیون تومان می باشد چطور دچار کاهش قیمت گردیده است و چرا در قبال تعهد گارانتی گوشی مشابه تامین نمی گردد و حقوق مشتریان به سخره گرفته می شود و متاسفانه هنر نمایندگی فروش نیز به جمله "کاری از عهده من برنمی اید" خلاصه گردیده است واقعا تا کی بایستی این وضع ادامه پیدا کند .

مخاطبان گرامی برای ارسال ایمیل خویش به مطالب ذیل توجه نمایند:
 
1- موارد ارسالی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین مصوب جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد.

2- این نوشته صرفا نظر یک مخاطب بوده و صحت و سقم آن بر عهده مشرق نمی باشد.

3- فایلهای متنی به فارسی نوشته شده باشند و آثار چند رسانه ای نیز در فرمت های متداول ارسال گردد.

4- سایت مشرق حق ویرایش یا اصلاح موارد ارسالی را برای خود محفوظ می داند.

 shoma@mashreghnews.ir  برای ارسال مطالب مخاطبان گرامی در نظر گرفته شده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    0 0
    اینجا ایران سخت نگیر
  • sara ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    0 0
    و جالب اینجاست که این اوضاع اسف بار و غم انگیز به نحو بسیار بی شرمانه ای از سوی بعضی ها انکار می شود. و جالبتر آنکه خود ما مصرف کنندگان با خریدهای چند صد هزار تومانی و میلیونی بدون آنکه واقعا به آن اجناس نیاز داشته باشیم این فروشندگان بی شرم را به انجام این گونه برخوردها ترغیب می کنیم. تازه اینکه بالاخره بهت کمتر از نصف قیمت فعلی گوشی توی بازار رو دادند خودش کار نادریه. بعد از همه این حرفها یه خواهش از همه ایرانی های واقع بین دارم. من هم چند سال پیش یه گوشی HTC Diamon رو به مبلغ 820000 تومان خریدم و با خوشحالی به محض رسیدن به خونه می خواستم از امکانات اولین گوشی تاچی که خریده بودم لذت ببرم.شاید دقیقا مثل شما بعد از اندکی ور رفتن با گوشی فهمیدم که اشکال اساسی دارد. خلاصه کنم با دلی پر درد از برخورد فروشنده و گارانتی کننده و اینکه هیچ مرجعی پاسخگوی این برخوردهای بی شرمانه در این مملکت نیست . بعد از تعمیر گوشی در یکی از مغازه های شهر آن را به قیمت 140000 تومان فروختم و از آن زمان تا کنون نیازهایم را با یک گوشی 1200 نوکیا که عمر باطری خوبی هم دارد برطرف می کنم. واقعا آیا همه ما باید اینچنین توهینهایی را از طرف فروشندگان و مخصوصا تولید کنندگان و بالاخص وارد کنندگان تحمل کنیم تا به فکر مقابله با این روش بیفتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا نمی توانیم با یک گوشی ساده تر نیازهای خود را برطرف کنیم ؟ و آیا حتما باید به طرف کالاهای لوکس برویم؟ تا کی باید این گونه برخوردها را تحمل کنیم وبعد از اعتراض به بن بست بخوریم و بفهمیم حق مشتری ایرانی در ایران هیچ معنایی ندارد؟ کی باید بفهمیم که این برخورد بی شرمانه علاوه بر بی کفایتی مسئولان امر تقصیر برخورد نابخردانه خود ماست؟
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
    0 0
    آشغالترین محصولات خارجی همین سامسونگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس