بنده در جلسه اول دفاعیاتم را ارائه دادم و گفتم که پروژه شوق پرواز کاری است که 10 سازمان مختلف و چندین خانواده مرتبط با شهید بابایی و همچنین دوستان دیگری که با مشارکت داشتند، نوشته شده است. حنی ایده اولیه این فیلم نامه متعلق به آقای مجید مجیدی بوده و چیزی نیست که مثلا در یک تاریک خانه کار شده باشد.

به گزارش خبرنگار مشرق، خانمی با نام  "شیرین خاکی" طی شکایتی در دادسرای فرهنگ و رسانه، نویسندگان فیلمنامه شوق پرواز را به سرقت ادبی متهم کرد.

 در این خصوص "فرهاد توحیدی"، یکی از نویسندگان این سریال در گفتگو با مشرق ضمن تایید این خبر گفت:  در خصوص شکایت خانمی به اسم "شیرین خاکی" به شعبه 12 دادسرای فرهنگ و رسانه رفتیم و مراحل اولیه و قانونی را خدمت دادستان محترم طی کردیم. ظاهرا این خانم به نیابت از همسرشان از بنده و همکاران ما شکایت کردند.

توحیدی اظهارات شاکی را بی اساس خواند و تاکید کرد: بنده در جلسه اول دفاعیاتم را ارائه دادم و گفتم که پروژه شوق پرواز کاری است که 10 سازمان مختلف و چندین خانواده مرتبط با شهید بابایی و همچین دوستان دیگری که با مشارکت داشتند، نوشته شده است. حنی ایده اولیه این فیلم نامه متعلق به آقای مجید مجیدی بوده و چیزی نیست که مثلا در یک تاریک خانه کار شده باشد.

وی ادامه داد: بنده هیچ آشنایی قبلی با این نویسنده که ادعا می کنند فیلمنامه را نوشته اند ندارم . به هر حال این پروژه محصول مشترک بنده با چند دوست نویسنده بود و طرح و ایده آن تنها برای من نیست.  اکنون هم  منتظر مراحل قانونی بعدی هستیم  و تصور می کنم بعد از بررسی نتیجه روشن خواهد شد.

گفتنی است که فیلمنامه سریال شوق پرواز را که اخیرا با نگاه مخاطبان تلویزیون، به عنوان سریال منتخب سیما معرفی شده بود، اثری مشترک از فرهاد توحیدی،  یدالله صمدی و جواد نوروز بیگی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    معلوم نیست چرا یک عده ای در رابطه با فیلمهای فاخر به این گونه جوسازی ها دست می زنند، فیلم قبلی را که در خاطر دارید؟ خداوند همه ما را هدایت کند، انشاالله
  • یوسف ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    سلام ... با نظر حسین موافقم وبرای "یوسف پیامبر "هم همین اتفاق افتاد...آخه 1سال بعد این فیلم رفته شکایت..یاعلی
  • کویری ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    به نظر میرسد در ارتباط با فیلمهایی که جنبه مذهبی وانقلابی دارد یک چنین حرکاتی اتفاق می افتد باید با دقت وتامل به این گونه شکایتها رسیدگی شود..
  • مبارز ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    0 0
    وقتی اخلاص نباشه همین میشه دیگه. گیرم فیلمنامه مال تو بوده . حالا که ساختند اگه واقعا اخلاص داری بگو من میخاستم حقم رو به شهدا ادا کرده باشم که کردم دیگه این کارا چیه؟
  • ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    0 0
    این یک ترفند قدیمی از طرف دشمنان هست که به این روش میتوانند نام افرادی را که در ضمینه ی فرهنگی فعالیت میکنند رو شناسایی کنند ولی افسوس که سازمان اطلاعات خواب تشریف دارند
  • دلسوز ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    0 0
    واقعا فیلم ضعیفی بود و قصه پردازی خوبی نشده بود.خانم افسانه بایگان هم برای این نقش بسیار نامناسب و نچسب بود اما اینکه یکی بلند بشه و بگه فیلمانه من بوده دیگه واقعا ختده داره...چرا بعد این همه مدت تازه یادش افتاده
  • سرباز ولایت ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    0 0
    اینا همش زیر سر فتنه گران سبز میخوان چهار تا هنرمند خلاق و مذهبی و متعهد انقلابی هم داریم رو مثل دیگران همرنگ و همپیاله خودشون کنند مثل کمال تبریزی ، مخمل باف ، گلشیفته خودفروخته و ....
  • بنده خدا ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    0 0
    درود بر آقایان مجیدی و توحیدی.مطمئن باشید کارهای بزرگ موانع و دشمنان بزرگی هم خواهد داشت
  • حجت ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    0 0
    فکر می کنم مشرق جان یه کوچولو دیر این خبرو منتشر کرده
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    اگه سرفت ادبی انجام نشده مگر یه نویسنده مرض داره از کسی شکایت کنه . هیچ کس دنبال درد سر نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس