اخيرا از سيما تبليغي پخش مي شود که نوعي دستمال کاغذي را با برند نام يکي از خوانندگان مبتذل عربي به مردم معرفي مي کند.

به گزارش مشرق به نقل از جهان،نحوه تبليغ اين کالا دقيقاً اقتباس شده از تبليغات خواننده زن مبتذل عرب به نام ... عجرم مي باشد. در اين تبليغ ابتدا تابلوهاي بيليبوردي با مضامين "... اين بار در ايران" ، " ... هم اکنون با افتخار در ايران" و . . . نمايش داده مي شود و سپس تشريفاتي را که براي ورود و استقبال از يک شخصيت است را به تصوير مي کشد. بنابراين تمامي اذهان را آماده مي کند تا يک خواننده مبتذل در ايران حضور پيدا کرده است. اما در آخر تبليغ تصوير يک بسته دستمال کاغذي را بر روي سن نمايش مي دهد.

هر چند که اين اسم نام شهري است در ناحيه لورن در شمال شرقي کشور فرانسه اما اغلب مردم دنيا با شنيدن اين نام، خواننده مبتذل عرب را در ذهن تداعي مي کنند؛ چرا که اين شخص علاوه بر حرفه خوانندگي، به يک شخصيت تبليغاتي در دنيا تبديل شده و استفاده ابزاري از اين شخصيت براي تبليغات برندهاي معروف جهان از جمله کوکاکولا و . . . به شهرت اين شخص افزوده است.

لازم به ذکر است در صورتي که کاربري در ايران بخواهد وارد وب سايت اين خواننده بشود با عبارت "you are from dirty country" يعني " شما از يک کشور کثيف هستيد"(!) روبرو و از ورود به اين سايت منع مي شود. البته اين جاي شکر دارد که کاربري از ورود به چنين سايتي منع شود اما توهين اين شخص به کشور با اقتدار جمهوري اسلامي ايران نابخشودني است.

جا دارد صدا و سيما همان طور که بايد بر توليدات خود به شکل مستقيم نظارت داشته باشد، بر پخش محصولات غير جدي که توليد ديگران است اما از صدا و سيماي رسمي کشور پخش مي شود که مصداق بارز آن نيز تبليغ کالاهاي مختلف مي باشد، بيشتر نظارت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس