امروز محرومان جنوب لبنان،مسلمانان مظلوم فلسطین ، گرسنگان محروم افریقا همه چشم انتظار شما هستند، شما باید امروز به معنای واقعی کلمه، پاسدار انقلاب اسلامی، نه در ایران بلکه در جهان و از سربازان امام زمان (عج) باشید.

به گزارش گروه جهاد مقاومت مشرق، در هشت قسمت قبل سعی شد تا یکی از درخشان ترین صفحات دفاع مقدس به عنوان نبرد مستقیم سپاه با ناوگان دریایی شیطان بزرگ در خلیج فارس که در 16 مهر 1366 رخ داد، در قالب خاطرات یکی از بازماندگان این نبرد تاریخی تقدیم مخاطبین شود.
در بخش پایانی این سلسله مطالب، مروری خواهیم داشت بر بخش هایی از وصیتنامه برخی از شهدای این نبرد درخشان.

 خليج فارس آن همه ماهي دارد كه مي‌شود دويست كشتي صيد صنعتي - از آن كشتي‌هايي كه ماهي‌ها را دويست كيلو دويست كيلو در حلق‌هاي بزرگ و وحشتناك خويش هُرت مي‌كشند - سالي دويست ميليون ماهي دويست‌ كيلويي بگيرند، اما كجاست آن شجاعت و توكل و عشقي كه يكي مثل «مهدوي» يا «بيژن گُرد» بر يك قايق موتوري بنشيند و به قلب ناوگان الكترونيكي شيطان در خليج فارس حمله برد؟ مي‌پرسد: «اين شجاعت و توكل و عشق به چه درد مي‌خورد؟» هيچ! به درد دنياي دنياداران نمي‌خورد، اما به كار آخرت عشاق مي‌آيد، كه آنجاست دار حاكميت جاودانه عشاق...

(شهيد آويني)

فرازی از وصیت نامه شهید نادر مهدوی:

برادرانم اسلام عزیز احتیاج به جانبازی دارد بیایید تا خودمان را آماده جانفشانی کنیم.
پدر و مادر عزیزم امروز حسین زمان روح خداست و ما به ندای هل من ناصر ینصرنی خمینی کبیر لبیک گفته و پا به عرصه گذاشته ایم و اسلام را یاری می نمائیم. اینها می خواهند ما را بوسیله کشتن بترسانند ، اما اماممان چه خوب گفت: ما مرد جنگیم و از کشتن نمی هراسیم و مرگ را با جان و دل می خریم.
برای ما یکسان است که مرگ به جانب ما بیاید یا ما به جانب مرگ برویم.

فرازی از وصیت نامه شهید بیژن گرد:

پروردگارا ، معبودا ، من ناتوان تحمل کوچکترین زخمی را ندارم، چطور میتوانم عذاب تو را تحمل نمایم. امیدوارم مرا ببخشی و از گناهان من حقیر درگذری.
برادران حزب الله، راه شهدا را ادامه دهید و همواره پیرو خط امام و ولایت فقیه باشید از جمیع شما حلالیت می طلبم.

فرازی از وصیت نامه شهید غلامحسین توسلی:

حال با یاد خدا به جبهه می روم، نه برای انتقام، بلکه برای احیا راه دینم و برای تداوم بخشیدن به انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و تیری که به قلب دشمن رها سازم، بخاطر خداست، نه از روی خشم و این راه را من با آگاهی برگزیدم.
من این راه را انتخاب کرده ام، منتظر من نباشید، چون نرفته ام که زنده برگردم، رفته ام با کفر مبارزه کنم، بکشم و یا در راه خدا کشته شوم.

فرازی از وصیت نامه شهید نصراله شفیعی:

سلام برشما امت اسلامی ایران ، شما مردمی که ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستید ، شما که با ایثار جان و مال خود اسلام را یاری کردید.
امت مسلمان ایران پیام خون شهدا این است که امام را تنها نگذارید و همیشه یار و یاور باشید و این را بدانید که اگر شما خمینی را یاری کنید ، اسلام و رسول الله را یاری کرده اید و خدا را یاری کرده اید که «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

فرازی از وصیت نامه شهید مجید مبارکی:

امروز محرومان جنوب لبنان ، مسلمانان مظلوم فلسطین ، گرسنگان محروم افریقا همه چشم انتظار شما هستند ، شما باید امروز به معنای واقعی کلمه ، پاسدار انقلاب اسلامی ، نه در ایران بلکه در جهان و از سربازان امام زمان (عج) باشید.

سردار رشيد ملت ايران كيست
هم نام حسين، «نادر» دوران كيست
از موج خليج فارس بايد پرسيد
خنجر به ميان سينه شيطان كيست...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمو یزدان ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    0 0
    به شخصه خاک پای تک تک شهدا و جانبازانم و آزادگانم
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    0 0
    روحت شاد آوینی بزرگ روحتون شاد شهیدان خدایی دوست دارم خلیج همیشه فارس یا مهدی.
  • ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    0 0
    پوستر فراموش شده رو دوباره منتشر کنین! عکسش از روی سایتتون پاک شده.
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    0 0
    خداوند روحشان را قرین رحمت واسعه خود کند انشاء الله
  • کیخایی ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    0 0
    درودخدا به روان پاک همه ی شهیدان-ارزو میکنم روزی فرا رسد تا خلیج فارس ایران محل دفن سربازان امریکایی شود.ارزو میکنم روزی فرا رسدتا رزمندگان مایک بار دیگرمانند ای کیو 170 ناوهای هواپیمابرامریکا را به غنیمت بگیرند.ارزو میکنم ان روز بزودی زود فرا رسد که خلیج فارس تنها و تنها جولانگه غیورمردان ایرانی و تجهیزات مدرن و پیشرفته جنگی اش باشد.ارزو میکنم روزی فرا رسد تا پهنه ی خلیج فارس و بسیار انسوترو....همه سر در گرو اطاعت از ام القرای اسلام ناب محمدی داشته باشند.و ارزو میکنم روزی فرا رسد تا پرچم علوی و مهدوی بر فراز گل دسته های جای جای جهان به اهتزاز در اید.ان روز دیر نخواهد بود
  • محمد ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    0 0
    نثار روح پاک شهدا صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
  • بوشهری ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    0 0
    این داستان برگ سبزی بر خاطرات استان بوشهر است.
  • خورموجی ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    0 0
    شاعر این شعر آقای احمد منصوری از شهر خورموج هستند ! لطفا اضافه بفرمائید!
  • نوشین ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    0 0
    ممنون بابت زحمتی که کشیدید واین مطالب رو در اختیار عموم مردم قراردادید نوشین هستم از شیراز یا زهرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس