یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران طلا، میزان عیار آن است؛ به‌خصوص حالا که گزارش‌هایی مبنی بر عرضه طلا با عیار پایین منتشر شده است. بنابراین بررسی صحت عملکرد پلتفرم‌های آنلاین خرید طلا بیش از پیش زیر ذره‌بین قرار دارد. در میان انواع سامانه‌های خرید و فروش آنلاین طلای آب شده، پلتفرم میلی با برخورداری از همه استانداردهای لازم، به عنوان سامانه‌ای امن و مطمئن برای خرید و فروش طلای آب شده ۱۸ عیار شناخته شده است. در ادامه، به بررسی فاکتورهای مهم برای اعتماد به پلتفرم‌های معاملات طلای آب شده می‌پردازیم.

چرا باید به سامانه خرید و فروش آنلاین میلی اعتماد کنیم؟

بررسی امنیت، شفافیت و حریم خصوصی

به گفته رییس اتحادیه طلا فروشان، فعالیت هرگونه پلتفرم و بستر خرید و فروش طلای آب شده باید تحت نظر این اتحادیه باشد؛ بنابراین اولین فاکتور برای اطمینان و اعتماد به پلتفرم‌های آنلاین طلای آب شده، وضعیت امنیت و بررسی شفافیت عملکرد آن زیر نظر اتحادیه طلا فروشان است.

در این زمینه، میلی از سه ضلع امنیتی مهم شامل امنیت سرمایه ریالی، اطلاعاتی و هویتی، بیشترین امنیت را در زمینه خرید و فروش طلای آب شده فراهم می‌کند. زیرساخت امنیتی این پلتفرم با بهره‌مندی از تیم حرفه‌ای برنامه‌نویسی، طوری کار شده تا از بروز هرگونه شکاف امنیتی و افشای اطلاعات جلوگیری کند. همچنین همه مراحل ثبت و انجام هر گونه عملیات در پلتفرم خرید و فروش طلای آبشده میلی مستلزم احراز هویت دقیق و کامل کاربران است.

امکان بررسی و استعلام مجوزهای مربوط

برای استعلام و اطمینان از صحت عملکرد پلتفرم‌های خرید و فروش طلای آب شده، باید مجوز فعالیت‌ آن بررسی شود. در این زمینه، می‌توان با اطمینان گفت که پلتفرم میلی به پشتوانه سابقه ۴۰ ساله بنکداری طلا در بازار تهران، انواع مجوزهای حقیقی و حقوقی را برای فعالیت در زمینه خرید و فروش طلای آب شده دارد. از جمله مجوزهای میلی شامل موارد زیر است:

  • مجوز بنکداری طلا
  • پروانه کسب خرده‌فروشی طلای آب‌شده شرکت سرمایه زرین ماندگار
  • پروانه کسب خرده فروشی طلای آب‌شده شریک تجاری میلی
  • مجوز ای نماد
  • مجوز شامد
  • مجوز نظام صنفی رایانه‌ای
  • کارت عضویت در اتاق بازرگانی

امکان استعلام همه این مجوزها در وب‌سایت میلی وجود دارد. می‌توانید با مراجعه به صفحه مجوزها در وب‌سایت یا اپلیکیشن میلی به‌طور مستقیم از همه مجوزها استعلام بگیرید.

چرا باید به سامانه خرید و فروش آنلاین میلی اعتماد کنیم؟

امکان دریافت فیزیکی طلا

یکی از مهم‌ترین موارد در بررسی صحت عملکرد یک پلتفرم آنلاین، امکان مراجعه حضوری کاربران به محل کسب‌وکار است. از این نظر، امکان دریافت طلا فیزیکی در میلی برای کاربران فراهم شده و می‌توانید طلای آب شده خود را به‌صورت شمش‌ طلا از خزانه امن میلی دریافت کنید. از آن‌جایی که کار بررسی عیار و خلوص طلای آب شده امری تخصصی است، همه شمش‌های ارائه شده در میلی توسط معتبرترین مراکز تست عیارسنجی، به‌طور دقیق شناسایی و اصالت آن بررسی می‌شود. همچنین شمش‌های میلی توسط معتبرترین مرکز پلمپ و پک ضد هک در ایران،‌ یعنی زربد، بسته‌بندی و پلمپ می‌شود؛ بنابراین جعل و تقلب در آن غیرممکن است.

چرا باید به سامانه خرید و فروش آنلاین میلی اعتماد کنیم؟

بررسی کارمزد و قیمت خرید و فروش طلا

با توجه به نوسانات موجود در قیمت طلا، یکی از مهم‌ترین موارد برای اعتماد به پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش طلا، بررسی کارمزد معاملات آن‌هاست. با بررسی‌های انجام شده، کمترین کارمزد متعلق به سامانه میلی بوده که به‌طور شفاف و واضح مشخص شده است. خلاصه آن را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

مقدار طلا

کارمزد

۱ تا ۲۰۰ میلی

معادل یک میلی طلای آب شده

بیش از ۲۰۰ میلی

نیم درصد از مبلغ کل معامله

همچنین برخلاف سایر پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین طلای آب شده، قیمت خرید و فروش طلا در پلتفرم میلی کاملا یکسان است. یعنی بدون کاهش اضافی بابت اجرت و مالیات، می‌توانید طلای آب شده خود را به قیمت روز و بر اساس نرخ روز طلا بفروشید.

چرا میلی قابل اعتمادترین پلتفرم برای خرید و فروش طلای آب شده است؟

سامانه میلی با برخورداری از همه استانداردها و مجوزهای لازم و همچنین نظارت مستقیم اتحادیه طلا فروشان، پلتفرم امن و مطمئن خرید و فروش طلای آب شده شناخته می‌شود. در این سامانه می‌توانید قیمت لحظه‌ای بازار را مشاهده کنید. از طرفی، با هر میزان سرمایه ریالی می‌توانید طلای آب شده با کمترین کارمزد تهیه کرده، در زمان دلخواه بفروشید و از امکان تسویه آنی بانک رسالت هم بهره‌مند شوید.

همچنین در صورت تمایل، می‌توانید طلای خریداری شده از میلی را همراه با فاکتور و مهر رسمی و معتبر به‌صورت پک ضد هک شمش طلای میلی تحویل بگیرید. در این سامانه هیچگونه هزینه اضافی پرداخت نمی‌کنید و همه مبالغ و کارمزدها به‌طور واضح در وب‌سایت و اپلیکیشن میلی شفاف‌سازی شده است. برای اطلاعات بیشتر راجع به نحوه سرمایه‌گذاری روی طلای آب شده می‌توانید به وب‌سایت میلی به آدرس Milli.gold مراجعه کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس