کد خبر 1605770
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
‌

خستگی ناپذیری شهید آیت‌الله رییسی در انجام امور، یکی از صفات بارز ایشان بود که این ویژگی وی اکنون بعد از به شهادت رسیدنش به مدالی پر افتخار برای ایشان تبدیل شد.

به گزارش مشرق، آیت الله رییسی بنا بر آمار موثق در حدود عمر سه ساله دولت سیزدهم، ۲۹ سفر بین المللی و ۴۶ سفر استانی داشت و با خستگی ناپذیری گام های بلندی در مسیر حل مشکلات مردم برداشت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانشان گفت: آقای رییسی شخصیت مومن و مخلص بود و ایمان عمیقی در شخصیت ایشان وجود داشت، همواره تلاش می‌کرد این اخلاص ادامه داشته باشد، این روحیه هم به او کمک می‌کرد.

حجت الاسلام سید سعیدرضا عاملی ادامه داد: خصوصیت مهم آیت‌الله رییسی خستگی‌ناپذیری ایشان بود و بارها این خصلت را در تلاش بی وقفانه وی مشاهده کردم.

وی ادامه داد: ایشان در مقابل مردم خاضع بود به طوریکه هر وقت ملاقات داشتیم، همواره خودشان منتظر دیدار بودند و این روحیه در کمتر رییس جمهوری دیده می‌شود.

امیر سرتیپ آشتیانی امروز در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار کرد: شهید آیت‌الله رییسی در خستگی ناپذیری، شبانه روز کار کردن، تلاش کردن و با اخلاص حرکت کردن چهره‌ای منحصر به فرد بود و هوش بسیار سرشاری در اتخاذ تصمیمات داشت.

آیت الله رییسی در خستگی ناپذیری چهره‌ای ماندگار شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز با اشاره به ضایعه دردناک درگذشت شهادت گونه دکتر آیت الله رییسی و ضمن تسلیت به ملت شریف ایران گفت: مرگی به جز شهادت برای ایشان متصور نبود.

امیر سرتیپ آشتیانی ادامه داد: همه کسانی که با ایشان در ارتباط بودند به ۲ ویژگی اساسی خدمت با اخلاص برای مردم و خستگی ناپذیری ایشان اذعان داشتند و در تمام سفرهایی که با ایشان داشتیم این ویژگی ها کاملا آشکار و هویدا بود.

وی خاطر نشان کرد: آیت الله رییسی در خستگی ناپذیری، شبانه روز کار کردن ، تلاش کردن و با اخلاص حرکت کردن یک چهره ی منحصر به فرد بود و هوش بسیار سرشاری در اتخاذ تصمیمات به موقع داشتند.

آیت الله سیّد ابراهیم رییس‌الساداتی معروف به رئیسی ۶۴ ساله هشتمین رییس‌جمهور ایران بود.

وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسوولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

آیین وداع با پیکر آیت الله سیدابراهیم رئیسی، شهید جمهور هم اکنون در صحن جامع پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر امام رضا (ع) در حال برگزاری است و قرار است پیکر ایشان در حرم امام هشتم (ع) به خاک سپرده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اگر اصلاحطلبان بخواهند وارد سیستم بشند از قصایایای ززا و مرده هاش استفاده نی کنند و شکاف نوگرایی سنت متوحه هستید
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 1
    رییس‌جمهور خستگی‌ناپذیر، هنوز هم وقت استراحت نیست,مارو از اون بالا دعا کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس