رئیسی

رئیس‌جمهور در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر هماهنگی دستگاه‌های ستاد خدمات سفر، نظارت مستمر بر ارکان سفر و اهتمام جدی برای کاهش سوانح جاده‌ای تاکید کرد.

به گزارش مشرق، در چهارمین روز از تعطیلات نوروزی، جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، به ریاست سید ابراهیم رئیسی و با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرمانده راهور فراجا و روسا و نمایندگان جمعیت هلال احمر، سازمان هواشناسی، سازمان هواپیمایی کشور، سازمان اورژانس، سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس ستاد سفر برگزار شد.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با عضویت ۲۷ دستگاه تشکیل شده، به گفته وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از این پس به صورت دائم ادامه فعالیت خواهد و در زمان فرارسیدن تعطیلات فعالیت و جلسات خود را برای ارتقای هماهنگی در جهت ارائه بالاترین سطح خدمات و جلب رضایتمندی حداکثری مردم بیشتر می‌کند.

در این جلسه که تعدادی از استانداران و روسای ستاد سفر استان‌ها نیز به شکل ویدئوکنفرانسی حضور داشتند، وزاری میراث فرهنگی و گردشگری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و کشور، فرمانده راهور ناجا، استاندار یا روسای ستاد سفر استان‌های خراسان رضوی، کردستان، گیلان، یزد، فارس، ایلام، خراسان شمالی و تعدادی دیگر از اعضا آخرین گزارش‌های عملکرد و خدمات ارائه شده دستگاه‌های متبوع خود به مسافران نوروزی را ارائه کردند و رئیس جمهور نیز ضمن طرح سوالاتی از کم و کیف خدمات ارائه شده، نکات کاربردی برای ارتقای کیفیت خدمات سفر ارائه کرد.

وزیر بهداشت در این جلسه از فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس، ۵۲ فروند بالگرد و ۲ فروند هواپیمای اورژانس، ۵۷۰۰ آمبولانس، آماده باش ۱۰۴۳ بیمارستان و نیز اقداماتی جهت تامین داروهای مورد نیاز و فعالیت داروخانه‌های شبانه‌روزی و ۷۲۱ هزار بازرسی از اماکن شهری و بین شهری خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی نیز ضمن ابراز تاسف از سوانح جاده‌ای رخ داده در روزهای اخیر، از کاهش ۳۰ تا حتی ۴۵ درصدی سوانح جاده‌ای در برخی استان‌ها و رفع ۷۲۵ نقطه حادثه‌خیز طی یکسال اخیر در کشور خبر داد.

دکتر بذرپاش همچنین از برنامه این وزارتخانه برای توسعه ناوگان حمل و نقل در سال جدید با مشارکت جدی مردم خبر داد و گفت که در قالب پویش «چشم به راه هستیم» در مسیرهای بین‌شهری در حدود ۴۰ کیلومتری شهرها نقاطی برای استراحت رانندگان و مسافران ایجاد شده تا شاهد کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    4 0
    چرا تعدادی ازمرذم ومسیولین قانون گریز شدند وهیچ تعلق خاطری به هم وبه مملکت وقانون ندارند!؟چون قانون ابندا توسط مسئولین ووابستگانشان وخودیها....عمل نشده ودور زده شده ویا کلا ازقانون سواستفاده شده وبنفع خپدشان بکار گرفته شده وبی عدالتی ترویج داده شده ...
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
      3 0
      اول برید لگنهای ثبت نامیتون رو درست کنید
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    3 0
    شعار جدید
  • تک سوار DE ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    4 0
    جناب ریس این اهتمام باید از سه ماه پیش برنامه ریزی می شد. الان جم بخوری تعطیلات تموم شده. حرف های پوپلیستی
  • US ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    2 0
    برا سال آینده منظور هست! یک هفته از این یکی گذشته و تازه یادشان به اهتمام افتاده است!!!
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    1 0
    به امید روزی که اصلا تصادف نباشه و سفر به کام مردم تلخ نشه
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    0 1
    احسنت
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    1 0
    متاسفانه مشکل حضور اتباع خارجی از عامل همان مشکل افراد داخل کشور است ، عدم شفافیت مالی و اقتصاد . شفافیت مالی اتباع خارجی و ایرانی فقط با شفافیت بانک ها درست می شود . به جای جنگ روانی سر نژاد پرستی و مهاجرین ، بانک ها و وزارت نفت را شفاف کنید ، حقوق و مزایا را شفاف کنید تا شفافیت اتباع خارجی و مهاجرین درست شود ، اگر مدیر و کارمندی شفافیت مالی داشت زیر بار قبول عدم شفافیت اتباع خارجی نمی رود . زیر بار به کار گیری غیرقانونی اتباع خارجی به جای کارگر ایرانی، نمی رود
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 1
    ارزانی بنزین هر کسی رو وادار به سفر می‌کند
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    1 0
    با پراید و 405 و کوییک و ساینا وووو شما هم برو مسافرت ببین چگونه تصادم میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس