محمد اسلامی نمایه

سخنگوی کمیسیون امنیت گفت: اسلامی خاطرنشان کرد که مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به ۲ مکان تقلیل یافته است.

به گزارش مشرق، ابوالفضل عمویی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با حضور محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با موضوع بررسی آخرین اقدامات این سازمان برگزار شد.

وی ادامه داد: اسلامی با تاکید بر اینکه در سازمان انرژی اتمی هدف بهره مندی مردم از منافع دانش هسته‌ای در زندگی شأن را دنبال می‌کنیم، گفت که روند ساخت نیروگاه‌های جدید هسته‌ای از جمله نیروگاه ۲ و ۳ بوشهر طبق برنامه پیش می‌رود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسلامی به تشریح ابعاد کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته‌ای با ۶۰۰ مقاله و ارائه در اصفهان هم پرداخت و گفت که در این کنفرانس که اولین بار بود با حضور مهمانان خارجی از جمله رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، برگزار می‌شد، دانش هسته‌ای کشورمان در سطوح مرتبط ارائه شد.

عمویی تاکید کرد: رئیس سازمان انرژی اتمی، به بیانیه مشترک با گروسی هم پرداخت و خاطرنشان کرد که مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به ۲ مکان تقلیل یافته است.

عمویی بیان کرد: اسلامی در ادامه این جلسه افزود که ما تاکید داریم که آژانس در عملکرد خود، رویکرد حرفه ای و فنی را دنبال کند و تحت تأثیر رویکردهای سیاسی قرار نگیرد.

عمویی اظهار کرد: در این جلسه که آخرین جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم با سازمان انرژی بود، نمایندگان از تعامل سازنده سازمان با کمیسیون تقدیر کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی US ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    آقا شما هر کاری هم بکنید آنها باز راضی نخواهند شد. بی خود وقت خودتان برای پاسخگویی به آژانس تلف نکنید. ما به بمب هسته ای نیاز داریم ما سی سال داریم خسارت نداشتن بمب هسته ای که نداشتیم را می دهیم.
  • حقگو IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    1 0
    امکان ندارد با آژانس بتوانیم کار کنیم . سران آژانس بنده های صهیونیست ها هستند و ماموریت آنها تخریب و ضربه زدن به برنامه های اتمی ایران است
  • US ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    از چند مکان به دو مکان تقلیل یافت؟ تا اونجا که بحثش بود، از اول هم همین دو مکان بود. یعنی از دو مکان به مکان رو میگن تقلیل؟ یعنی عملا تقلیل نیافته. استفاده ابزاری مغالطه از آمار مبهم.
  • DE ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    دفعه قبل حتی یک مورد هم داشت حل می شد که یک دفعه کلی چیز جدید اومد. بهانه رو حل کردن فقط کار احمق هاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس