کد خبر 1598272
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!

سروده‌ی رهبر معظم انقلاب که در آستانه‌ی عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی یک بیت از آن در جلسه‌ای توسط ایشان خوانده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • TR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 1
    تو را " هست " درسته !!
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      سوگند به عزت پروردگار که سایه ای از عز و جلال خودش را توسط تجربه و فرهنگ جبهه و جنگ به این کشور عطا کرده بود منتها قدر دانسته نشد ، بنام توسعه و مدرن شدن افتادیم پشت سر لیبرال ها منتها نه به آن رسیدیم که طمعمان داده بودند ، لیکن از کف برون دادیم آن فرهنگ زیره سایه عز الهی را .... لعنت به اهل نفاق که عز این ملت گرفتند و راه پیشرفت را کج کردند .... آنها که در عافیت خوش خیالی یا از مکر خیانت ، عصر گفتگوی تمدن گفتند ، عدم نیاز به سلاح و موشک گفتند ، ادعای حقوق بین الملل کردند و هیچ بر عهده نگرفتند از نشده های خود و همیشه لیست گناهکار در جیب آماده فرار از مسئولیت یا مخفی کردن خیانت ها بوده اند ... به والله اگر وزارت آموزش و پرورش و وزارت آموزش عالی و وزارت خانه های راهبردی میرفت تحت لوای نیرو های مسلح سازمان بندی میشد ، هم اکنون مثل چین و ... جامعه بسیار منسجم تر بوده و کیستی و چیستی قدسی و عرفی خود رو اینچنین به سراب توهم لیبرال های رانده از اصل و مانده از وصل نمی باخت ....۳۵ سال به پرو پای مسیر رشد و تعالی کشور به توهم و امید غرب و آمریکا کل کشور رو معطل کردند ، مردم رو متوهم و مستهلک و کشور رو با فساد عجین کردند تا سیستم اعتقادی در نهایت با سربار های لیبرالیست های کثیف بازی شکست رو انجام بده ....
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    وعده صادق ادامه پیدا نکرد و صهیونیستها بازم جنایت میکنن .وعده صادق حمايت از فلسطین نبود بلکه جیران حمله به سفارت بود .کاش به فلسطینیان کمک میکردیم ولی افسوس که نمی کنیم.آیا ۴۰۰۰۰ شهید گرفتن از فلسطین تنبیه نداره و فقط حمله به سفارت تنبیه داره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس