کد خبر 1597205
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به ادعای رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا درباره پشتیبانی پوتین از تظاهرات حامیان فلسطین در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اتهام رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا را مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پشت تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا است، «توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی» دانست.

ماریا زاخارووا در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: ادعاهای «نانسی پلوسی» را نمی توان چیزی جز اهانت به آمریکایی‌ها و دموکراسی تصور کرد.

در روزهای اخیر، تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا به صحنه‌ای برای اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کمک‌های آمریکا به تل‌آویو به‌ویژه پس از تصویب بسته جدید کمک‌های نظامی واشنگتن به تل آویو تبدیل شده‌اند که پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا در حال سرکوب آن است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا با خیزش سراسری خودشان حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار و تنفر را نسبت به رژیم صهیونیستی وحشی و کودک کُش اعلام‌ کنند که پیروزی با حق هست. درود بر دانشجویان و اساتید طرفدار فلسطین مظلوم. شما پیروزی. بسازید و هرگز تسلیم نشوید. با سوال های چالشی خودتان در مورد ناکارآمدی و بی خاصیت بودن نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل، سازمان حقوق بشر، شورای امنیت و .... مقامات عالی آمریکا و اروپا را به چالش بکشید.
  • FR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 1
    مقامات آمریکا و اروپا بعد از سیلی که در اوکراین خوردند و بلایی که بر سر بچه سوسول شون اسراییل نازل شده عقلشون را از دست داده اند و از دیوانه هم انتظاری نیست !
  • FR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 1
    حق آمریکایی ها هم همین است وگرنه امثال این رهبران را انتخاب نمیکردند
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    2 0
    نازگل خانم معلومه حسودی میکنی ها!
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 1
    احسنت سرکار خانم زاخارووا، فقط مشکل اینه که این مسئله رو امثال جنابعالی متوجه میشین، یه مشت یاکی گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش علفی زامبی که نمیدونن توهین چیه، فقط هین و هش حالیشون میشه !! :-)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس