کد خبر 1592509
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
واکتش شورای ائتلاف به شهادت فرزندان اسماعیل هنیه

شهادت فرزندان ، نوادگان و دیگر اعضای خانواده فرماندهان مقاومت در غزه نشان داده است که رهبران آنان برای تحقق آرمان عزیز فلسطین در خط مقدم فداکاری و جانفشانی هستند.

به گزارش مشرق، بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به اقدام وحشیانه جنایتکاران صهیونیست در کشتار مردم بی دفاع و به شهادت رساندن فرزندان و نوه‌های آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به شرح زیر است:

خبر شهادت مظلومانه حازم ، امیر و محمد اسماعیل سه تن از فرزندان برومند اسماعیل هنیه به همراه تعدادی از نوه ها و اعضای خانواده در حملات وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در روز عید سعید فطر، موجب تاسف و تاثر عمیق مسلمانان و آزادگان شد.

رژیم اشغالگر قدس که در میدان نبرد با جبهه مقاومت به مرز استیصال و سردرگمی رسیده است، برای جبران شکست هایش اقدام به ترور اعضای خانواده فرماندهان مقاومت می کند تا به خیال خام خود، تزلزلی در عزم و اراده آنان به وجود آورد، غافل از آنکه این خون های پاک اراده پولادین فرماندهان و ملت سرافراز فلسطین را برای آزادی قدس و محو رژیم بی بنیاد اسرائیل ، مصمم‌تر از همیشه خواهد کرد.

شهادت فرزندان ، نوادگان و دیگر اعضای خانواده فرماندهان مقاومت در غزه نشان داده است که رهبران آنان برای تحقق آرمان عزیز فلسطین در خط مقدم فداکاری و جانفشانی هستند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با عرض تبریک و تسلیت خدمت برادر بزرگوار جناب آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، از خداوند متعال برای ۳۴ هزار شهید طوفان الاقصی رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و بردباری مسالت دارد.

سَلام‌ٌ عَلَیکُم‌ بِما صَبَرتُم‌ فَنِعم‌َ عُقبَی‌ الدّارِ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    3 2
    به ما چه؟؟!!
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      خوب گفتی به توچه که میای کامنت مخالف میذاری .اراذل مجازی بدبخت فلک زده
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      1 0
      ماباید دعا گویی وعرض تسلیت را نسبت به عزیزان دینی وانسانی ازدست رفته مان به یاد داشته باشیم. امیدوارم صمیمت و عشق به برادران دینی خود دراین روزهای سخت تسکین بخش دلهای جریحه داربه مناسبت شهدای غزه ودیگر شهدای راه قدس باشد . تسلیت قلبی خود رابه این عزیزان که جگرگوشه هایشان را دراین راه عطا کرده اند عرض می کنم.شهادت گوارای وجودشان .روحشان شاد ودرآرامش ابدی
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      1 0
      درود برانسانیت وسلام بر شهدای راه حق ولعنت برمغالطه گران مغرض راه حق
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      2 0
      یهودی مسلمان شود اگر صبر وآرامش شاهدان راه حق بیند . پدران ومادران فلسطینی به راستی اسوه ی صبر ومقاومت درراه حق هستند .امروز خون بر شمشیر پیروز است.
  • نصر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    2 1
    خداوند رحمتشان کند و به پدر مادر وبستگانشان و به همه مردم فلسطین صبر عنایت کند .صهیونییزم جهانی به هیج کس رحم نمیکند .انها ترسو های بزدلی هستند که برای بقای خود حاضرند همه مردم دنیا را بکشند تا سرمایه های بی حد و حساب خود را حفظ کنند.انها میگویند که جمعیت جهان هفت میلیارد است که پنج میلیارد ان زیادی است . و دو میلیارد باقی مانده هم باید بمانند تا کارخانه ها و شرکت ها وخدمات مورد نیاز ما (جمعیت کمتر از بیست میلونی صهیونیست ها) را اداره کنند.انها بعضی را با جنگ میکشند بعضی را با قحطی و ساختن بیماری و ویرو س های چون سارس و ابولا وکرونا و غیره .لذا تا این تفکر جنایتکارانه در دنیا باشد هیچ کس در دنیا ارامش نخواهد داشت مهم هم نیست فلسطینی باشی یا امریکایی و ایزانی و اروپایی و افریقایی و یا روسی و اکراینی .انها بومیان امریکا و کانادا و استرالیا را نابود کردند وبا قحطی مصنوعی مردم افریقاا را به فلاکت کشاندند.وبا چاپ دلار های تقلبی بیشتر معادن و کارخانه های کشور های کره جنوبی و زاپن و اروپا و کشور های دیگر را خریداری کرده اندو کشور های دیگر را به بردگی گرفته اند .امروز سیاست ها ی بیشتر کشور های دنیا توسط لابی سرمایه داران صهیونیست تعین میگردد .کشور شوروی سابق را از هم متلاشی کردند و امروز چون کفتار بر خرابه های ان چمبره زده اند وانها را به سلطه گرفته اند و دوکشور قدرتمند باقی مانده از ان یعنی روسیه و اکراین را بجان هم انداخته اندتا با تضعیف انها انها را هم تحت سلطه خود در اورند.تمام کشور ها ی نفت خیز مثل کویت و عراق و عربستان و امارات و بحرین و.......را هم با تعین حاکمان تحت سلطه خود دارند .انها بعض کشور ها مثل ترکیه و...را هم با پیوند زدنشان به ناتو تحت سلطه خود می اورند .لذا امروز انها تصمصم به تسلط بر همه جهان را در ذهن خود دارند و با ساختن یک دفتر کار بعنوان اسرائیل در منطقه سیاست های خود را پیگیری میکنند.اسرایل کشور نیست.پایگاه نظامی است برای دیده بانی صهیونیست ها و هرگونه همکاری با ان یعنی تیشه زدن بر ریشه های تمام کشور ها و ملیت های منطقه و جهان .با اگاهی بخشی تمام مردم دنیا باید سیاست های صهییونیست در دنیا را افشا و مردم جهان را از شر این سرمایه داران جنایت کارصهیونیست نجات داد.فقط فلسطین نیست هیچ کشوری از شر صهیونیست ها در امان نخواهد ماند.حتی امریکا واروپایی ها
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    1 1
    مسئولی که آقازاده شهید داشته باشد در این مملکت سراغ نداریم؟؟؟؟
  • RU ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 0
    به یاری خدا و عنایات امام زمان. اولین حمله مستقیم را به این جنایتکاران انجام می دهیم. متاسفانه دستگاههای تبلیغاتی دشمن ابتدا ذهن های مردم ما را آلوده کردند بعد فرزندان این رهبر مقاومت را خیلی راحت کشتند مثل همه مردم فلسطین. چند روز یکی از دوستان تعریف می کرد که فلانی گفته پول فطریه رو آتیش بزن ولی توی صندوق ها نریز!! چون به غره و فلسطین کمک می کنند.
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    شادمان کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس