حماس خواهان حمایت جهان اسلام از مساله فلسطین شد

جنبش حماس فلسطین خواستار حمایت بیشتر جهان اسلام از مساله فلسطین، پایان دادن به جنگ غزه و  تحقق آرمان ملت فلسطین در آزادسازی سرزمین خود، بازگشت به آن و نابودی اشغالگر شد.

به گزارش مشرق، این جنبش با صدور بیانیه‌ای در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر و همزمان با نبرد «طوفان الاقصی»، ایستادگی و فداکاری مردم غزه و مقاومت فلسطین را تبریک گفت و خواستار تبدیل شدن ایام عید فطر به عرصه‌ای برای ترویج همبستگی، استواری و مقاومت تا زمان شکست اشغالگر و نابودی آن شد.

حماس اعلام کرد: عید فطر امسال در حالی فرا می‌رسد که ملت فلسطین و مقاومت دلاور آن با ایستادگی و فداکاری خود در طول ۶ ماه حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به غزه حماسه‌ای اسطوره‌ای در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی و جنگ نسل‌کشی اشغالگر نازی رقم زدند. جنگی که با مشارکت کامل دولت آمریکا و در برابر سکوت بین‌الملل در جرم‌انگاری حملات صهیونیستی و توقف آن رخ داد و نقض آشکار همه ارزش‌های انسانی، هنجارها و کنوانسیون‌های بین المللی و قوانین الهی است.

جنبش حماس حلول عید سعید فطر را به مردم صبور و مقاومت دلیرانه در نوار غزه تبریک گفت.

این جنبش با اشاره به اینکه ایستادگی و فداکاری مردم غزه در برابر ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در دفاع از خود، سرزمین و مقدساتشان ادامه دارد و از خداوند منان آزادی اسرا و زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و برای ملت فلسطین پیروزی مسالت کرد.

حماس اعلام کرد ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس، داخل فلسطین اشغالی، اردوگاه‌های آوارگان و دیگر مناطق با مردم غزه و مقاومت فلسطین متحد هستند و از دفاع از سرزمین و مقدسات، نابودی اشغالگر و شکست آن در میدان نبرد و مذاکرات آتش بس و نیز در تحقق آرمان ملت فلسطین در دستیابی به آزادی و استقلال حمایت می‌کنند.

جنبش حماس فلسطین فرا رسیدن عید فطر را به امت عربی و اسلامی تبریک گفت و خواستار اتحاد، همکاری و همبستگی بیشتر شد به گونه‌ای که در خدمت توسعه و شکوفایی امت و نیز در حمایت از مساله فلسطین، پایان جنگ غزه، تحقق آرمان ملت فلسطین در آزادسازی سرزمین خود، بازگشت به آن و نابودی اشغالگر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    انقدر نزنید تا ترامپ بیاد
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      0 0
      ترامپ؟ یعنی اینقدر نادانی؟
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    صبور بودن
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    1 0
    انگارهمین دیروزبود می گفتن اگه آتش بس نشه در رمضان طوفانی دیگر به پا میشه حتی با قطعنامه شورای امنیت هم آتش بس نشد
  • FR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    حکام عرب باید از خواب بیدار شوند
    • ALIR12 IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      1 0
      انها کاملا بیدارن - این شما هستید که توهم برت داشته! با راکت و بالن و پاراموتور به جنگ اسرایییل می روید - حالا که نتیجه می بینید اخ ددم و اخ ببم..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس