پایگاه‌های اسرائیل زیر آتش رزمندگان حزب‌الله

حزب الله لبنان در ادامه حملات خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) پایگاه‌های نظامیان این رژیم را در شمال سرزمین های اشغالی هدف حمله موشکی و راکتی قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های لبنانی، رزمندگان حزب الله در حمایت از ملت مقاومت فلسطین در نوار غزه، مواضع نظامیان اشغالگر را در اطراف پایگاه «شتولا» با موشک هدف قرار دادند که موشک ها مستقیما به اهداف تعیین شده اصابت کردند.

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان، همچنین مواضع اشغالگران را در اطراف پایگاه «شومیرا» با آتش توپخانه هدف قرار دادند.

در عملیات دیگر رزمندگان مقاومت، سامانه های پارازیت انداز اشغالگران در پایگاه نظامی «العاصی» با یک پهپاد انفجاری هدف قرار گرفت.

رزمندگان حزب الله همچنین در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان به ویژه روستای «ارنون»، اقدام به شلیک چندین راکت «کاتیوشا» به طرف پایگاه اشغالگران موسوم به «الزاعوره» کردند.

رزمندگان مقاومت همچنین پایگاه «رویسات العلم» در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» را با یک فروند موشک «برکان» هدف قرار دادند که موشک مذکور به طور دقیق به هدف تعیین شده اصابت کرد.

نیروهای حزب الله لبنان در عملیات دیگری پایگاه «زبدین» را در اراضی اشغالی شبعا هدف حمله موشکی قرار دادند.

رزمندگان مقاومت اسلامی همچنین یک فروند موشک برکان به طرف پایگاه «الجرداح» شلیک کردند که موشک به دقت به هدف تعیین شده اصابت کرد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 1
    بدون یک کشته . مثل همیشه
    • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      علم غیب داری ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس