القسام از هلاکت ۱۴ نظامی صهیونیست در جنوب نوار غزه خبر داد

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز (شنبه) از هلاکت ۱۴ نظامی دیگر صهیونیست در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد که مبارزان آن، نظامیان صهیونیستی را که از منطقه «الزنه» در شرق شهر خان یونس فرار کرده و در یکی از خانه‌های اطراف مخفی شده بودند، هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که در عملیات مبارزان گردان‌های القسام در منطقه الزنه، ۹ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و سه تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی نیز منهدم شد.

بر اساس این گزارش، مبارزان القسام در غرب خان یونس نیز ۵ نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده و یک نفربر ارتش این رژیم را منهدم کردند.

در بیانیه مذکور آمده است که مبارزان این گردان‌ها پس از خروج از محل عملیات، تأکید کردند که یک دستگاه تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را با راکت «الیاسین ۱۰۵» و نیز نیروهای پیاده این رژیم را هدف قرار دادند. یک بالگرد رژیم صهیونیستی نیز برای جمع‌آوری اجساد کشته‌ها در «حی الأمل» خان یونس فرود آمد.

ساعاتی پیش نیز نیروهای شهید «عمر القاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین اعلام کرد که سه خودروی نظامی صهیونیستی را منهدم کرده است.

این گروه مقاومت فلسطینی همچنین افزود که با عملیات مشترک به همراه گردان‌های «سرایاالقدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) پایگاه‌های صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه را هدف قرار داده‌اند.

سرایاالقدس نیز در بیانیه ای اعلام کرد که به وسیله بمب «ثاقب» یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه منهدم کرده است.

پیش از این هم سرایا القدس از سرنگون کردن یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در شهر خان یونس جنوب نوار غزه خبر داده بود.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در چهار مورد جنایت طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶ شهروند فلسطینی را شهید و ۶۵ نفر دیگر را زخمی کرد.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵مهر) به ۳۳ هزار و ۱۳۷ نفر و شمار زخمی ها به ۷۵ هزار و ۸۱۵ نفر رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج مجید IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 1
    بگو اصن دویست نفر این گونه انتقام ایرانم می گیم گرفتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس