تساوی تراکتور و سپاهان به سود سرخابی/ سردتر از دربی تهران!

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت امیر عرب‌براقی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی (۲۳- کارت زرد)، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، میلوش دلتیچ (۶۵- سیامک نعمتی)، امیرحسین حسین‌زاده (۶۵- مهدی هاشم نژاد) و رحمان جعفری

ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، رضا شکاری (۶۷- امید نورافکن)، رضا اسدی، شهریار مغانلو و کاوه رضایی (۸۴- علی اصغر اعرابی)

بازی در ۵ دقیقه ابتدایی آرام دنبال شد و بازیکنان دو تیم میلی برای حمله کردن به سمت دروازه‌ها نداشتند.

در دقیقه ۶ بین دلیچ و یزدانی بازیکنان دو تیم درگیری لفظی رخ داد که با دخالت داور و سایر بازیکنان اتفاقی رخ نداد.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی هیچ موقعیت و صحنه خطرناکی رو دروازه‌ها به وجود نیامده و فقط چند بار بازیکنان دو تیم به دلیل مصدومیت باعث ایجاد وقفه در جریان بازی شدند.

درخشش دروازه بانان دو تیم در یک دقیقه

در دقیقه ۱۷ و روی پاس در عمق محمد کریمی توپ به رضا اسدی رسید و این بازیکن در مصافی تک به تک با پورحمیدی قرار گرفت که ضربه او را دروازه‌بان تراکتور به خوبی مهار کرد در ادامه همان توپ به رحمان جعفری رسید و مهاجم تراکتور با میرزازاد تک به تک شد و این بار درواره‌بان سپاهان مانع از گلزنی جعفری شد پس از آن توپ را دانشگر دفع کرد و به مهدی شیری رسید و این بازیکن با شوتی سرکش از بیرون محوطه جریمه به توپ ضربه زد که توپ او با برخورد به ترک دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۳ رو روی نفوذ بازیکنان سپاهان توپ به کاوه رضایی رسید و او با پاسی در عمق رضا شکاری را صاحب توپ کرد و پس از آن عارف آقاسی وینگر سپاهان را با خطا متوقف و از داور کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۲۶ برای سپاهان کرنر شکل گرفت و رامین رضائیان با پاسی در عرض محمد کریمی را صاحب توپ کرد و شوت کاپیتان سپاهان از بیرون محوطه جریمه را دروازه‌بان تراکتور به زیبایی دفع کرد.

در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

شروع نیمه دوم

بازیکنان تراکتور نیمه دوم را بهتر از میهمان خود آغاز کردند و در دقیقه ۵۲ ردی اشتباه دانشگر توپ به حسینی رسید و این بازیکن در موقعیتی مناسب اقدام به شوت‌زنی کرد که میرزازاد توپ را به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۵۷ رضا شکاری صاحب توپ بود و با پاسی بلند کاوه رضایی را در محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ کرد. رضایی پس از کنترل توپ با پای راست اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

مصدومیت‌های متوالی بازیکنان دو تیم یکی از صحنه‌های همیشگی این دیدار بود که دقایق زیادی از زمان بازی را تلف می‌کرد.

بازیکنان تراکتور در نیمه دوم و بین دقایق ۶۰ تا ۷۰ چند موقعیت روی دروازه سپاهان خلق کردند اما هیچکدام از آنها راهی به سمت دروازه سپاهان نداشت.

در دقیقه ۷۹ و پس از چند رفت و برگشت توپ، عارف آقاسی در نزدیکی محوطه جریمه سپاهان آن را عهده دار شد و اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

نعمتی بهترین موقعیت گلزنی را از دست داد

در دقیقه ۸۲ و روی غفلت خط دفاعی سپاهان، محمد نادری از سمت چپ فرار کرد و خود را به محوطه جریمه سپاهان رساند و با پاسی در عرض سیامک نعمتی را صاحب توپ کرد و در حالی که این بازیکن با میرزازاد تک به تک بود، ضربه آرام به توپ وارد کرد دروازه‌بان سپاهان توپ را به خوبی مهار کرد و مانع از گلزنی هافبک تراکتور شد.

در نهایت موقعیت‌های نصف و نیمه دو تیم راه به جایی نبرد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

تراکتور و سپاهان با کسب تک امتیاز این دیدار به ترتیب با ۳۹ و ۳۸ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول باقی مانند. نتیجه این دیدار بیشتر به سود استقلال تهران و پرسپولیس که دو تیم اول و دوم جدول هستند خوشایند است.

تساوی تراکتور و سپاهان به سود استقلال و پرسپولیس +جدول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس