نفت طلایی شد/ شکست سپاهان در آبادان

دیدار تیم های سپاهان و صنعت نفت در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم آبادانی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال سپاهان و صنعت نفت در هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان با قضاوت محمد حسین زاهدی فر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود صنعت نفت به پایان رسید.

گل‌های صنعت نفت در این دیدار را بوباکار تراوالی (۸)، یوسف کی شمس (۲۵) به ثمر رساندند و شهریار مغانلو (۳۳) برای سپاهان گلزنی کرد.

ترکیب سپاهان

نیما میرزازاد، رضا اسدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان (۶۵- محمدجواد حسین نژاد)، فرشاد احمدزاده (کارت زرد)، کاوه رضایی، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، محمد دانشگر (۳۰- سیاوش یزدانی (کارت زرد))، و شهریار مغانلو (کارت زرد) (۶۵- علی اصغر اعرابی)

ترکیب صنعت نفت

پیام پارسا، عرفان قهرمانی، میثم تهیدست، مصطفی نائیج‌پور (دریافت ۲ کارت زرد و اخراج)، طالب ریکانی (۶۲- علی یوسف)، مصطفی احمدی (۴۶- رحیم آلبوغبیش)، فرشاد محمدی‌مهر، امیرمحمد پناهی، بوباکار تراوالی، حسین شنانی (۵۵- رضا امانی نژاد) و یوسف کی‌شمس (۶۲ محمدصادق بارانی)

نیمه اول

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که سپاهان با هدایت «ژوزه مورایس» در هفته‌های اخیر روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته است امیدوار است با پیروزی در این دیدار، ناکامی‌های اخیر خود را جبران کند.

نیمه اول مسابقه در حالی آغاز شد که صنعت نفتی‌ها در دقیقه ۸ صاحب یک ضربه آزاد در پشت محوطه جریمه شدند و کی شمس پشت این توپ قرار گرفت و با یک ضربه تماشایی توپ را به سمت دروازه سپاهان شلیک کرد و پس از دفع ناقص نیما میرزازاد، بوباکار تراوالی موفق شد توپ برگشتی را به تور دروازه زرد پوشان بچسباند و بازی را یک بر صفر کند.

در ادامه دیدار هم این تیم صنعت نفت بود که بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت. در دقیقه ۱۳ امیرمحمد پناهی در پشت محوطه جریمه سپاهان با یک شوت قدرتمند توپ را روانه دروازه کرد که با اختلاف کمی بیرون رفت.

در دقیقه ۱۴ تیم سپاهان از سمت چپ حمله‌ای را تدارک دید و بازیکن این تیم با یک ارسال زمینی توپ را به مقابل دروازه صنعت نفت فرستاد اما اسدی نتوانست از این ارسال بهره‌ای ببرد توپ را با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون زد.

گل دوم صنعت نفت دانشگر را راهی بیمارستان کرد

در دقیقه ۲۵ در حالی که دانشگر در خط دفاعی صاحب توپ بود یوسف کی شمس موفق شد با یک توپ ربایی در موقعیت تک به تک با دروزاه بان قرار گرفت و توانست با یک ضربه دقیق برای بار دوم دروازه سپاهان را باز کند.

به دنبال این صحنه، دانشگر دچار مصدومیت شد و جای خود را به سیاوش یزدانی داد و پس از خروج از زمین با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

اما در دقیقه ۳۳ شهریار مغانلو در پشت محوطه جریمه صنعت نفت با پاس کاوه رضایی صاحب توپ شد و با یک شوت روی زمین توانست سپاهان را در این بازی به گل برساند تا اختلاف به حداقل برسد.

در دقیقه ۳۷ تیم سپاهان در حالی در محوطه جریمه حریف صاحب توپ بود که ضربه بازیکن این تیم در آستانه ورود به دروازه به نظر می‌رسید که به دست بازیکن صنعت نفت برخورد کرده است و در حالی که اصفهانی‌ها معتقد بودند که داور باید ضربه پنالتی اعلام کند اما محمد حسین زاهدی فر اعتقادی به خطای هند نداشت.

مصدومیت مصطفی احمدی در برخورد با دابو

در آخرین ثانیه‌های نیمه اول این دیدار هم برایان دابو و مصطفی احمدی در یک برخورد هوایی با ضربه سر به هم برخورد کردند که هر دو دچار مصدومیت شدند و به دنبال آن، مصطفی احمدی از زمین بازی خارج شد و در آغاز نیمه دوم جای خود را به رحیم آلبوغبیش داد.

در ادامه این نیمه هم سپاهان موقعیت‌های گلزنی خوبی داشت اما نتوانست کاری از پیش ببرد تا نیمه اول بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود صنعت نفت به پایان برسد.

نیمه دوم

تیم سپاهان در نیمه دوم حملات خود را بیشتر کرد تا تا بتواند از یک شکست دیگر فرار کند. در دقیقه ۵۲ بهترین فرصت سپاهان را شهریار مغانلو به دست آورد و در حالی که در محوطه شش قدم صاحب توپ شده بود توپ را به بالای دروازه حریف فرستاد.

در دقیقه ۸۴ مصطفی نائیج پور به دنبال خطایی که مرتکب شد با کارت زرد دوم از سوی داور مواجه شد تا صنعت نفت ادامه بازی را ۱۰ نفره انجام دهد. او کارت اول را در دقیقه ۸۳ گرفته بود.

با ۱۰ نفره شدن صنعت نفت امیدهای سپاهان برای رسیدن به گل بیشتر شد و حملات خود را تشدید کردند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک صنعت نفت به پایان رسید.

نفت با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و با صعود به رده پانزدهم، خود را از قعر جدول جدا کرد. سپاهان هم با ۳۴ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس