کد خبر 1589913
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
ترامپ به دنبال حذف قاضی پرونده «حق‌السکوت» است

ترامپ دوباره به دنبال حذف قاضی ناظر بر دادگاه مربوط به پرونده حق السکوت خود آن هم با این استدلال است که دختر این قاضی مشاوره سیاسی به موکلان دموکرات می‌دهد که این باعث تضاد منافع می‌شود.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و کاندیدای کنونی جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ سال گذشته میلادی نیز درخواست مشابهی از «خوآن مرچان» داشت اما این قاضی پس از آن که کارگروه اخلاق متوجه شد فعالیت دختر این قاضی مسئولیتی را در ارتباط با بی طرفی وی ایجاد نمی‌کند، درخواست ترامپ را رد کرد.

به نوشته روزنامه گاردین، وکلای ترامپ در درخواست یک صفحه‌ای خود به تاریخ اول آوریل که روز سه‌شنبه علنی شد، از قاضی مرچان خواسته‌اند تا اجازه تنظیم یک درخواست رسمی درباره کناره گیری‌اش از قضاوت در پرونده حق‌السکوت علیه ترامپ را بدهد و استدلال کرده‌اند که این اقدام به نفع شرکت دخترش است.

وکلای ترامپ نوشته‌اند: نمی‌شود منافع دختر قاضی مرچان را از تحولات در این پرونده حق‌السکوت نادیده گرفت.

نخستین دادگاه کیفری علیه ترامپ قرار است ۱۵ آوریل برگزار شود.

ترامپ در ۳۴ فقره جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰ هزار دلاری «مایکل کوهن» وکیل سابقش به بازیگر فیلم بزرگسالان «استورمی دنیلز» اظهار بیگناهی کرده است؛ این مبلغ بابت سکوت دنیلز پیش از انتخابات ۲۰۱۶ در مورد روابط جنسی ادعایی وی با ترامپ پرداخت شده بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس