دیدار برگشت مقابل ترکمنستان متفاوت است/ نتیجه برابر قطر را هنوز هضم نکردم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: با احترام کامل به مردم و تیم ملی ترکمنستان، با تمام وجود برای اجرای برنامه‌های سرمربی تیم ملی و پیروزی می‌جنگیم و می دانیم شرایط در بازی برگشت متفاوت است.

به گزارش مشرق، رامین رضاییان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ترکمنستان اظهار کرد: ما همیشه با احترام به رقبا پا به میدان مسابقه می‌گذاریم و احترام به حریف را همیشه برای خود تمرین می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دیدار فردا هم با احترام کامل به مردم و تیم ملی ترکمنستان به میدان می‌رویم اما قطعا با تمام وجود برای اجرای برنامه‌های سرمربی تیم ملی و کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: قطعا فردا روز متفاوتی نسبت به بازی رفت خواهیم داشت. در بازی قبل هواداران ایرانی کنارمان بودند و در این بازی ترکمنستان از حضور هواداران خود استفاده خواهد کرد بنابراین این دیدار کاملا متفاوت خواهد بود.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: فراموش نکردیم که در تورنمنت اردن، قطر را با چهار گل شکست دادیم اما در نیمه نهایی جام ملتهای آسیا برابر این تیم نتیجه لازم را نگرفتیم؛ نتیجه‌ای که هنوز به شخصه آن را هضم نکرده‌ام بنابراین در دیدار فردا برای ما روز جدیدی خواهد بود و بدون توجه به نتیجه بازی رفت تلاش خواهیم کرد سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    1 0
    بله بله درست میفرمایید، دیگر چه ؟؟ از هضم نشده توی لیست شما نسل طلایی ها بسیار فراوان میباشد شما ها رکورد دار هضم نشده ها در تاریخ فوتبال ایران هستید،آیا این را میدانستید با آن کارنامه درخشان نتان در جام های جهانی و بازی های آسیایی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس