کد خبر 1587622
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
فیفا دیدار برگشت کره شمالی و ژاپن را لغو کرد

فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) دیدار برگشت کره‌ شمالی و ژاپن را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ لغو کرد.

به گزارش مشرق، دیدار رفت تیم‌های ژاپن و کره‌شمالی که در مرحله مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه ملی توکیو برگزار شده بود با نتیجه یک بر صفر به سود سامورایی‌ها به پایان رسید.

قرار بود دیدار برگشت این دو تیم هفتم فروردین برگزار شود اما به دلیل اینکه فدارسیون فوتبال کره‌شمالی موفق به معرفی ورزشگاه جایگزین برای دیدار برگشت نشد، فیفا این دیدار را لغو کرد.

به این ترتیب کمیته انضباطی فیفا درباره این بازی تصمیم‌گیری و به احتمال زیاد نتیجه را ۳ بر صفر به سود ژاپن اعلام خواهد کرد.

جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی کشورهای آمریکا، کانادا و مکزیک ۱۱ ژوئن تا ۱۹ جولای ۲۰۲۶(۲۱ خرداد تا ۲۸ تیر ۱۴۰۵) برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    13 1
    فیفا ابزار دست آمریکاست و کاملا سیاسی برخورد میکند . در حالی که صهیونیست ها سی هزار نفر از زنان و کودکان فلسطینی را تکه تکه میکنند و صدها هزار نفر را مجروح و هزاران خانه را ویران میکنند مورد لطف فیفا هستند و بخاطر سردیس سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با داعش تیم ایرانی را بازنده اعلام میکنند و...
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
      6 0
      فیفا مثل آژانس انرژی اتمی مثل سازمان تجارت بین الملل مثل ... در دست آمریکایی هاست و نمیتوانند هیچ کشور و حکومت و نظامی مستقلی را تحمل کنند . رسانه های غربی از کره شمالی و ایران و روسیه و چین و سوریه و یمن هیولا می سازند و از هیولاهایی مثل صهیونیست ها کشورهایی صلح طلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس