شبکه نسیم برنامه آی نسیم سحری

سفارش دهندگان این ویدئو برای نشان دادن طیف موسوم به خاکستری که مخاطب شبکه نسیم بوده‌اند از حجاب غیررسمی و عمدتا کلاه استفاده کرده‌اند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - رقابت‌های درون سازمانی سیما، به تدریج تبدیل به رقابت‌های جزیره‌ای شده است و مجمع‌الجزایر سیما به دلیل عدم توجه رسانه‌های رسمی برای اینکه در فیک‌نیوزهای اینستاگرامی مورد توجه بیشتری قرار گیرند، به تبلیغات خارج از چهارچوب رسمی سیما روی آورده‌اند. به عنوان مثال بخشی از جزایر سیما با دعوت از مهمانان ساختار شکن، سعی می‌کنند وارد محدودهای تِرندهای مجازی شوند.

به عنوان مثال دعوت از نگار خرم بازیکن تیم ملی هاکی بانوان (یکی از چهره‌های پیشرو در کشف حجاب) در ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما در شبکه‌های مجازی و توییتر مورد بحث قرار گرفته است.

این رقابت‌های جزیره‌ای موجب شده هر کدام از شبکه‌ها برای اثبات اینکه کدامیک بیشتر دیده‌ شده‌اند، اقلام تبلیغی غیرمتعارفی را در فضای مجازی تولید کنند.

چرا شبکه نسیم گرفتار روش‌های هنجارشکن تبلیغاتی شد!؟ +عکس

بر اساس آمار تلویبیون برنامه «سال» نو شبکه سوم سیما با ۲ میلیون بازدید در رتبه اول قرار داد و برنامه آی نسیم سحری شبکه نسیم با ۲۹ هزار بازدید در انتهای جدول قرار دارد، اما این شبکه برای دیده شدنش دست به تولید و توزیع ویدئوهای تبلیغاتی غیرمتعارفی زده است.

اخیرا ویدئویی تبلیغاتی با رویکرد نظرسنجی مخاطبان شبکه نسیم در فضای مجازی فراگیر شده که با هنجارهای پوشش عرفی صدا و سیما در تعارض و کاملا مغایر با خطوط قرمز رسانه ملی است و تضاد رویکردی در داخل و بیرون شبکه‌های صداوسیما نشان از یک دوگانگی در تفکر مدیران رسانه ملی دارد.

چرا شبکه نسیم گرفتار روش‌های هنجارشکن تبلیغاتی شد!؟ +عکس

این ویدئو با سئوالی درباره حضور حامد بهداد در برنامه «سال‌نو» این شبکه آغاز می‌شود و نظر مصاحبه‌شونده نخست را درباره حضور حامد بهداد در شبکه نسیم جویا می‌شوند.

به صورت بسیار آشکاری مصاحبه شونده اول در مقابل دوربین بازی می‌کند و مشغول خواندن سناریویی از پیش تعیین شده است. او در مقابل دوربین می‌گوید: من از بچگی حامد بهداد را دوست داشتم از شخصیتش از رفتارا از بازیهایش، ای کاش بتوانیم حامد بهداد را در شبکه نسیم ببینم.

چرا شبکه نسیم گرفتار روش‌های هنجارشکن تبلیغاتی شد!؟ +عکس
نشر گسترده ویدئوی ساختار شکن شبکه نسیم بصورت سفارشی و تبلیغاتی

چرا شبکه نسیم گرفتار روش‌های هنجارشکن تبلیغاتی شد!؟ +عکس


دختر جوانی به عنوان نفر دوم می‌گوید: حامد بهداد هنرپیشه مورد علاقه من است خیلی خوشحال شدم که او را در شبکه نسیم و در برنامه تحویل سال دیدم. با یک کات و فلاش بک مصاحبه‌شونده اول را می‌بینم که می‌گوید: چقدر برنامه سال تحویل شبکه نسیم خوب بود.

چرا شبکه نسیم گرفتار روش‌های هنجارشکن تبلیغاتی شد!؟ +عکس


از سومین مصاحبه شونده در مقابل دوربین این سئوال پرسیده می‌شود: مجریمون چطور بود، لذت بردید؟ مصاحبه شونده پاسخ می‌دهد: چقدر خوبه این فرزاد حسنی!

در بخش دیگری این سئوال مطرح می‌شود، کدام قسمت از برنامه برایتان متفاوت بود و مصاحبه شونده پاسخ می‌دهد: به نظرم امسال خیلی قشنگ بود ما باید از اسطوره هایمان استفاده کنیم مثل ایرج (خواجه امیری).

و در ادامه موتیف "مرسی از شبکه نسیم"، " چقدر خوبه این فرزاد حسنی"، فرمایشی بودن رپرتاژ تولید شده و بازی گرفتن از مصاحبه‌شوندگان را آشکار می‌شود.

ضمن اینکه این گفت‌وگو در یک جغرافیای خاص و با شتاب خاصی فیلمبرداری شده است. در ادامه این رپرتاژ، سازندگان این ویدئوی سفارش دو کودک را مقابل دوربین آورده تا بخشی از ترانه علیرضا طلیسچی را بخوانند. این بخش از رپرتاژسازی عملا سوء استفاده از کودکان مصاحبه شونده است و وجه سفارشی بودن آنرا پررنگ می‌کند.

چرا شبکه نسیم گرفتار روش‌های هنجارشکن تبلیغاتی شد!؟ +عکس

حضور بانوان با پوشش غیر رسمی، موتیف تبلیغاتی این ویدئو هستند و عبارت "خیلی ممنونم از شبکه نسیم" و "کاش این مجری ها همیشه باشند" دست سفارش دهندگان را برای حضور در یک رقابت درون سازمانی عیان می‌کند.

آیا بازگشت فرزاد حسنی برای اجرای یک برنامه نوروزی در شبکه نسیم که پایین‌ترین آمار بازدید را دارد، شگفتی خاصی در میان برنامه‌های نوروزی سیما محسوب می‌شود و می‌تواند بحران برنامه‌های سفارشی و کلیشه‌ای آن را حل کند؟

نکته قابل توجه این است که سفارش دهندگان این ویدئو برای اینکه نشان دادن طیف موسوم به خاکستری مخاطب شبکه نسیم بوده‌اند از حجاب غیررسمی و عمدتا کلاه استفاده کرده‌اند. کاش به جای این شگردها خود شبکه، نظرات عمومی مخاطبان از درگاه رسمی 162 منتشر می‌کرد تا خودتبلیغی شبکه گرفتار وجوه سمی و حرکات شگفت‌آور بانویی که در این ویدئو کلاه بر سر دارد نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 170
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 230
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    صدا و سیمایی که بهایی های نجس ایجاد کرده باشند و تا اونجا که می دانیم تا کنون هم جدیتی برای پاکسازی آن وجود نداشته خروجی هایی بهتر از این نمی دهد یکی از ثابت ترین حامیان مالی و رسانه ایی فتنه زن هرزگی همین بهاییان نجس بودند
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      علوم پزشکی ها و پرستارها و پزشکان هم به طور وحشتناکی تصاویر عریانشان را در صفحات مجازی شان می گذارند و حراستها و بازرسی ها خواب خواب تشریف دارند .
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی سخت روح و روان جامعه را آزار میدهد و دریغ از برخورد متناسب و قاطع
    • DE ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      157 8
      شبکه های غربی رو به محتوا و مفهوم محوری اوردند، صدا و سیما رو به ابتذال. ریس و مدیران باید مجازات بشن
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      وقتی قانون حجاب توسط مجریان ترک فعل شود این چیزها رخ می‌دهد و اخیرا هم ترک فعل روزه خواری
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      68 11
      حامد بهداد مدافع نوید افکاری یک میلیارد تومان دستمزد حضورش بود ! هم از توبره میخورد هم از آخور . انوقت میگویند دستمزد کارگر برود بالا تورم ایجاد میکند !
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      41 5
      خانه به دوش و او یک فرشته بود را هزار بار ببینم خسته نمیشم . فیلم هزارپا هم بسیار جالب بود. برخی فیلم ها به دل مینشیند ولی بسیاری با چند بازیگر مطرح و بودجه سنگین غیر قابل تحمل هستند. در دهه شصت چیزی به نان سلبریتی نداشتیم. دستمزدها متعارف بود. الان سلبریتی ها خدایی میکنند. بگویی بالای چشمت ابروست سازمان ملل جلسه فوق العاده میگذارد. باعث این فساد سیاست غلط مسئولان است.
    • DE ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      125 7
      این همه جوون متدین و متعهد و متخصص مذهبی هست دارن مسافر کشی می کنن و اون وقت صدا و سیما پر شده از اقازاده های بی هنر و خشگل.
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      12 55
      چرند نگید
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      4 82
      وقتی یک طیف تند رو در حاکمیت تمام مردم و احزاب را نفی می‌کند و فکر میکند ایران فقط متعلق به این طیف است فکر می‌کنی مردم لج نمی‌کنند خیر آقا جان هیچ شخصی حاضر به عریان شدن و قباحت راضی نمیشه همه اینها از سر لجبازی با این طیف تند رو هست میگی نه وقتی مشرق جواب را چاپ نمیکنه بدان که درست میگویم
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      17 4
      طیف بی حیا را اینقدر اکثریت تلقی نکنید!!!
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      5 2
      احسنت
    • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      2 0
      بگیرید
  • IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    1 1
    کلا همه شبکه ها پخش کنید خلاص
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    خاک بر سر صدا و سیما
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      163 5
      فیلم های ایرانی دیدم آن هم ساخت صدا و سیما فیلم پایتخت هما و ارسطو انگار خواهر و برادر تشریف دارند !! یا ترویج رقص ها یا اخیرا هم بدپوشش و لباس های تنگ و کوتاه در انواع سریال ها تا 15سال قبل این چیزها نبود ولی به دل آدم هم می‌نشست اکثر آن فیلم ها
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      141 7
      یک سریالی با بازی بابک حمیدیان که زخمی شده بود یک خانم نامحرم می آید برای مداوا با دست زدن به ایشان!
    • DE ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      103 6
      جای تاسف داره
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      107 7
      ما که این ماه رمضان هم آقا ماشالله را نگاه میکنیم. مافیای رسانه عطاران را از رسانه ملی اخراج کرد تا آقا نقی ۱۰ جولان بده و سر بزنگاه طاقچه بالا بزاره برامون. مثل این زیر خاکی که انگار قراره ۱۰ سال پخش بشه
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    وجود ونفوذ بهائیت در صدا وسیما غیر قابل انکاره!؟ جدیدا مدیرانی روهم میبینیم که علنا بر عیله نیروهای انقلابی و ارزشی کار میکنن!!؟ مثل مدیری که مانع ادامه پخش پاورقی شده بود خدارو شکر شهبازی رسوا ش کرد باید خیلی مواظب بود اینهاهمانایی هستند که شهید آوینی رو به صداوسیما رها نمیدادن و اون شهید بزرگوار مستند روایت فتح رو در موتورخانه سازمان تدوین میکرد
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    آیت الله بهجت؛ بار ها شده ظهور به یک قدمی رسیده اما شیعه کار هایی کرده که ظهور به تعویق افتاده
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      9 7
      در آخرالزمان بی دینی گسترش می باید که منجی بشریت ظهور خواهد کرد
    • US ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      19 6
      خدا رحمت کنه آیت اله بهجت رو. روحشان شاد
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      4 2
      متاسفانه
    • US ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 12
      داره میگه شیعه! یعنی شماها که ادعای مسلمانی دارید! نه افراد غیر مذهبی
  • عبدالله IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    مدیر شبکه نسیم کی هست؟ قطعا و بلافاصله باید عوض بشه. از حامد بهداد دعوت میکنند که در اغتشاشات مزخرف گویی کرده بود. متاسفانه خانم المیرا شریفی نیز در حد مطلوب نیست و سابقه خوبی نداره. در اجرای برنامه های اسلامی ودر چارچوب شرع و مخالفت با هرزه گری با هیچکس تعارف نداشته باشید. مدیر شبکه قطعا بلید عوض بشه.
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      تکبیر. تو کی هستی از جانب مردم صحبت می کنی؟ جیکاره ای
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      1 24
      به حامد بهداد کاری ندارم ولی خدایی پدر من که با دیدن " ایرج" خیلی خوشحال شده بود و از معدود زمانهایی بود که به به چهچه کرد.
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 19
      اتفاقا برعکس، خانم المیرا شریفی مقدم هم مجری مسلطی هست و هم حجابش مطلوبه و هم سابقه ش خوبه در برخورد با افرادی مثل فرماندار خوزستان که گرفتن دستمزد فرمانداری رو بدون انجام وظایفشون در حق مردم دوست دارن،ضمنا از خیلی از مجری‌های حال حاضر و حتی قدیمی‌تر مسلط تره ،منظور شما از واژه نامطلوب دقیقا چیه؟
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      2 20
      به چی میگی حجاب مطلوب؟! این بنده خدا که حجابش هم توی سازمان عالیه و باز بیرون از سازمان هم حتی باز با همین حجابه،یعنی حتی بدون بک‌ درجه عقبگرد روسری همیشه با مقنعه و مانتو بلند رسمی ووو...دیگه چجوری باید مثلن حجاب مطلوب رو رعایت کنه؟ انتقاد باید منطق داشته باشه ضمنا حرفت هم خیلی خیلی زشت بود که نوشتی مقابله با هرزه گری ! یجوری نوشتی که هر کس ندونه خیال می‌کنه چه خبره انگار همه توی صدا و سیما نوبتی اند
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      5 14
      مملکت مگه ارث پدرتونه ؟؟؟
  • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    123 6
    ماشالله نظام دیگه باحجاب کاری نداره شما یه سربه رستورانه کافه ها وخیابانها بزنیددیگه کسی حجابی نداره ...مثله اینکه خبرندارید حجاب آزادواختیاری شده وحاکمیت کوتاه اومده.
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      23 4
      کاش فقط کار نداشت من فکر میکنم با شعار جذب حداکثری به بی حجاب ها باج هم میدن .
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      7 35
      پس ما که می گفتید بی حجاب ها یکی دو درصد بیشتر نیستند
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      0 16
      اگر کاری نداشت که الان تلویزیون وسینما علی الخصوص تلویزیون بی حجابی آزاد شده بودتا آلام.
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    138 7
    اتقوا الله، یکم از خدا بترسید!
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      132 3
      این مسولییت ترس از خدا حالیشونه اینا حرمت خون شهدای ۱۰۴۱ نگه نداشتن قشنگ فهمیدیم بسیجی و حزب الهی و انقلابی برا این جماعت پله هستن خیلی چیزا برامون مشخص شده
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 1
      عزیز توام حرف الکی نزن لطفا ، من بسیجی و انقلابی و کلن هر کسی که هر کاری کرده اولا با خدای خودمون عهد و پیمانی داریم که دینش رو زنده نگه داریم دوما وظیفه مون هست که برای دین خدا نه فقط مایه بذاریم که سر بدیم، جون بدیم، هیچکسی برای مزد و تشکر و خوشایند کسی...کاری نکرده ، هرچه بوده برای رضای الله بوده و خواهد بود.
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      1 1
      این رو به زمین خوران بگو
  • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    97 3
    عجب پیمان کجایی
  • سجاد IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    176 3
    دست گردانندگان صدا و سیما تو دستان چه کسانیست؟ واقعا این همه هنجارشکنی جای تعجب داره و میشه متوجه شد داخل صدا و سیما چه خبره! کم کم هنجارشکنی داره تبدیل به عادت میشه...
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    1 125
    به هرحال باید اینا تو داخل باشن تا بیشتر گند نزنن
    • DE ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      110 0
      اتفاقا خارج گند بزنن بهتره. صدا و سیما دیگه فاقد مخاطب شده و فقط مثل یک زالو داره پول پاشی می کنه
  • IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    9 142
    خب حالا مثلا چه اتفاقی افتاد؟ آسمون به زمین اومد؟ الکی یه سری مسائل پیش پا افتاده رو بزرگش می کنید.مصداق بارز خاله زنک بازی
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      107 3
      بله از نظر هرزهها حجاب بده وبی حجابی خوبه واگه کسی در مورد بیحجابی اعتراص کنه خاله زنکه دیگه این حرفا نخ نما شده بگرد تازه ترشو بزن
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      140 3
      این کلمات مصداق بی غیرتی !! است. که در برخی مردم شایع شده
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      188 3
      بی اهمیتی به حجاب از نبودن تعصب است .... حالا خوبه که در ایران گوشت خوک توزیع نمی شه !!
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      124 2
      بی غیرتی یعنی اینکه زمانی که خانمهای بی‌حجاب و فتنه گر در رسانه ملی سال نو را جشن میگرفتن مادر آرمان علیوردی در بهشت زهرا بود. البته من تاکید می‌کنم مذهبی نیستم اما رعایت اصول اخلاقی خیلی برام مهم است
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      5 1
      هیچ اتفاقی نیافتاده . فقط یه میلیارد دادند حامد بهداد بیست دقیقه بیاد جلوی شبکه نسیم
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      1 5
      دمت گرم
  • IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    47 0
    عدم وجود نظارت بر عملکرد صدا و سیما باعث میشه تا مخاطبین اعتراضی نکن ،مسولان صدا و سیما توجهی به این نوع ساختار شکنی ها نداشته باشن
  • ع رحیمی DE ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    118 3
    صدا و سیما جولانگاه فراماسونرها و بهایی هاست ، نفوذی هایی که متاسفانه غالب شده اند .
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      6 0
      برو ببین yjc.ir چه خبره.
    • US ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      45 5
      بهایی کجا بود؟ چرا خودمان را گول میزنیم؟ واقعیت این است که مسئولان ارشد نظام از مسئله حجاب کوتاه آمده اند و سکوت کرده اند
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    44 1
    واقعاً جای تأسف دارد
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      3 12
      شما در خصوص قیمت گوشت و دلار و سکه و کلیه فروشی جوانان، اظهار تاسف نداری؟
  • علی IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    40 0
    رئیس صدا و سیما
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    32 1
    کت به تن پیمان جبلی خیلی گشاده
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      20 0
      کافیه ببینید چه کسی رضا عطاران را از تلوزیون بیرون کرد؟ چه کسی با معرفی علی صبوری در خندوانه ، سعی کرد بدل عطاران را بسازه ؟ چرا عطاران در دورهمی و خندوانه دعوت نمیشد اما بهاره رهنما فردوسی پور و رشید پور مهمان سفارشی هردو گروه سلبرتی ساز بودن ؟
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    34 4
    این همه شبکه و بریز بپاش لازم نیست مگه زمان جنگ 2 تا شبکه و سرجمع 10 ساعت برنامه بود اتفاقی افتاد
    • محمد IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      16 0
      میگه زمان جنگ الان که بدتر جنگ نرم باید محتوا خیلی خوبه باشه برای مقابله جنگ نرم
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      13 0
      درود برشما
  • هادی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    15 2
    صدا و سیما که مضحکه است. خدا پدر مدیران قبلی رو بیامرزه. این سعید جلیلی و جبلی روی هرچی ضد انقلابی و بی دینه سفید کردن. موندم تو این مملکت هرکی ادعای انقلابی داره چرا وقتی مسئولیت میگیره میشه ضد انقلاب!
  • ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    به عنوان یک فرد مقید به دین و حجاب معتقدم اگر موضوع حجاب آزاد شود به قطع یقین با حجابها خیلی خیلی بیشتر خواهند شد
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      147 3
      امثال شما ها خواب تشریف دارید وضع این جماعت نمیبینی اینا به هیچ حدی پایبند نیستن فقط مونده بود کارهای خلاف شرع که اونم دارن عادی میکنن
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      80 1
      به عنوان یک فرد مقید به دین و حجاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • مدرس دانشگاه DE ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      95 2
      به عنوان یک فرد مدرن و تحصیلکرده معتقدم که حجاب با اینکه موجب سختی بعضا بانوان می شه وای واقعا در مبارزه با طلاق کارآمد هست و باید همه رعایت کنند.
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      91 1
      اگه اینطوری بود خود خدا خیلی بهتر از امثال جنابعالی تشخیص میداد و در قرآن این همه امر به رعایت حجاب و عفاف زن و غیرت مرد نمی فرمود.
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      113 1
      تا وقتی آموزش مادیات همچون دبیرستان و دانشگاه هست و زن را می آورند در استخدام های کار مردان و اختلاط صورت می گیرد.....
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    79 0
    این همه هزینه که توسط صدا و سیما می شود بیخود است.
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      16 0
      درود برشما
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    233 4
    به این بهایی های نجس تر از سگ اعتنایی نکنین!
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      1 15
      همه بهایی ها نه، فقط صهیونیست های آدم کش و جنایتکار. به همه توهین نکنین خیلی از بهایی های ایران خیلی هم آرام و ساکت دارن زندگیشون رومی کنن
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      8 0
      ۰۰:۳۴ همه بهایی‌ها نجس‌تر از سگن. چون کافرن. با اسم بردن از صهیونیست‌های جنایت‌کار، بهایی‌های نجس پاک نمیشن. می‌دونی چرا آرومید؟! چون جرأت نشون دادن خودتونو ندارید. خودتونو نشون بدید تا بهت بگم آروم و ساکت یعنی چی
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    134 4
    مرگ بر ضد دین و منافق
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    89 2
    این مسولییت ترس از خدا حالیشونه اینا حرمت خون شهدای ۱۰۴۱ نگه نداشتن قشنگ فهمیدیم بسیجی و حزب الهی و انقلابی برا این جماعت پله هستن خیلی چیزا برامون مشخص شده
  • محمد IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    72 0
    وقتی صدا و سیما قدرت ساخت برنامه های جذاب نداشته باشه با آوردن چنین شخصیت هایی به دنبال جذب مخاطب میره که کاملا غیر اخلاقی و غیر حرفه ای است. نکته دوم اینکه مدیران این رسانه هیچ علاقه ای به رسانه دینی ندارند حتی مراکز اسلامی این سازمان مانند مرکز پژوهش اسلامی، رادیو معارف، گروه های معارفی در بدترین شرایط در این سازمان قرار دارند. می توان رسانه ای اسلامی با مخاطب بالا داشت به شرطی که مدیران این رسانه حزبی و سلیقه ای عمل نکنن
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 0
    صدا و سیما رو به افراد متدین
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    81 1
    بزن شبکه نماوا و نما پیام چگونه عکس حجاب نامتعارف می‌گذارند
    • IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      0 7
      وای وای چقدر بد.
  • FR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    1 97
    با شرایط کاملا آشکار جامعه شما هم قدری کوتاه بیایید لطفا ! مسلما موضع رسمی حاکمیت باید با قدری انعطاف در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نمایش داده شود !
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      55 1
      شتر سواری دولا دولا نمیشه. حیف از جوانهای پاک و نجیبی مثل آرمان علیوردی که هدایتشون میکنید به بهشت و زمین را از وجود جوانمردان خالی میکنید.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    32 0
    نظارت در تلویزیون و همه ادارات کنسل شده
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    36 4
    هیچکدام از این اقدامات مشکلی ندارد فقط چن تا تخم مرغ رنگی در تبریز امنیت ملی را به لرزه در می آورد
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      4 32
      چند تا تخم مرغ رنگی؟؟؟برو عمو خودتی
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    22 0
    صدا و سیما خیلی وقته که داره تو زمین دشمن بازی میکنه ...
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      11 0
      موافقم
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      5 0
      درود برشما
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    4 0
    صدا و سیما خیلی وقته که داره تو زمین دشمن بازی میکنه ...
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    3 8
    تقصیر روحانیه
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 4
    حداقل بعنوان یه سوپاپ اطمینان عمل کنین.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    3 22
    تقصیر روحانیه
  • AT ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    3 2
    انتشار چنين گزارشی بعيد بود
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    34 0
    جبلی برو کنار!!
    • IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      0 4
      چی چی رو برو کنار ؟! جبلی که کاره ای نیست و جزو قاذورات هم بحساب نمیاد ! همه چی زیر سر جلیلی
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    3 80
    خوشحالم که مشرق و هم فکراش اتیش گرفتن .خدایا شکرت
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    51 1
    برید تو خیابون دخترهای لخت رو جمع کنید اگر راست می گویید
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      0 10
      چرت نگو
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    22 1
    از بورس دزدی میکنید . برای همین دخترهاتون خراب شدن و تو خیابون وضعیتشون خراااااااااااااااابه
  • حامد IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    15 0
    الان شما وقتی از رای دهندگان انتخاباتاتون سوال میکنین و جواب همه شون یه جوره و همه میگن در انتخابات شرکت میکنیم و رای میدیم مگه ایرادی داره!
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    59 0
    سیرک صدا و سیما برای چند درصد جامعه مهمه؟ حیف بودجه ای مفتی که در گلوی اینا میریزن هرسال. مفتخوران بی خاصیت
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    1 211
    دلایل مخاطب کم شبکه نسیم نشناختن شبکه است وگرنه برنامه هاش کلا یک لول از بقیه بالاتر است بحث اصلی اینه یه سری بیکار میان رو این چیزهای بسیار سطحی توجه و الکی مسئله رو بزرگ میکنند حالا مثلا که چی اصلا کسی به این چیزها توجه نمیکنه
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      5 0
      بخاطر فضای مجازی مخاطب تلوزیون چه ملی چه ماهواره کم شده و کمتر خواهد شد. مثل کمرنگ شدن رادیو با آمدن تلوزیون
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 181
    مشرق کلا بیکاری ؟؟؟؟ تو باعث میشی یه سری ادم بیان این زیر فحش بهایی و نجس بدن در حالیکه اصلا اینطور نیست و دارن زحمت میکشن الان این چه سوژه مزخرفی است تو دراوردی و بزرگ کردی
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      3 11
      حقیقت تلخه دقت شده ودیدم دقیق ترین ودرست ترین خبرها مال مشرق آست..
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 167
    هیچ اتفاقی نیوفتاده است اتفاقا تفکر این نویسنده بالا تو چهل سال باعث شده مسائل بسیار سطحی و جزیی در جامعه تبدیل به تابو بشه و مردم حاکمیت نتونن راحت حرف بزنن مردم کل ایران نه مردم دلبخواه یکسری
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      51 0
      برای یه عده اتفاقی نیست
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    106 0
    این همه شهید و جانباز و فشار اقتصادی برای ایستادن بر سر آرمانها الآن شبکه های سیما برای شاد کردن و مخاطب گرفتن می رقصند و بزرگترها از هایده و خواننده های کابارا حرف می زنند اگر قرار بود به اینجا برسیم زحمت نمی خواست بودیم می موندیم
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    4 134
    برنامه ها بسیار بهتر بود. دمشون‌گرم ولی هنوز با جامعه فاصله دارن. ادامه بدید به حرف یه اقلیت مرتجع که میبینید چقدرم دیسلایک میگیرن گوش ندید. دم مسئولان صدا و سیما گرم. بخاطر ۵ درصد ۹۵ درصد مردمو از دست ندید. بذارید مردم با تلویزیون کشورشون آشتی کنن دمتون گرم
    • عبدالله IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      87 1
      مسئله ، عقیده مرتجع و غیر مرتجع نیست! صحبت از دین خدا و سعادت بشر است! همین شمایی که از این گونه برنامه های ضد دینی استقبال می کنید ، در فردای قیامت وقتی که حقایق را با تمام وجود دیدید و پی به اشتباه خود بردید که البته فایده ای هم نخواهد داشت!!! ، بیشتر از همه ، شما یقه همین مسئولین ضد دین را خواهید گرفت که چرا شما را به این بیراهه ها کشاندند که گرفتار عذاب شُدید!! دین برای سعادت بشر است و معصیت در هر لباس و شکلی که باشد باعث شقاوت و بدبختی بشر! این دنیا برای بزن و برقص آفریده نشده است! برای امتحان بشر آفریده شده است و هر عمل ما بایستی بوی اطاعت از خدا بدهد و لاغیر !!!
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 32
    مثلا نگران عادی شدن هستید ؟
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 76
    از چه زمانی این داستان آغاز شده ؟وقتی از یکطرف فشارها بیشتر میشه طبیعی هست از جای دیگه بیرون بزنه،این شو و برنامه ها چقدر با برنامه های مدیری و عطاران که زمان خودشون انتقاداتي بهشون میشد فرق دارن؟این کجا آن کجا؟بی زحمت میشه یه سوزن هم به خودتون بزنین ببینین دوستان عزیز غیر نکن ،دست نزن،باید اینکار هارو انجام بدی،کار مثبت و همسو با جامعه انجام دادن؟برنامه محفل چقدر موفق بوده؟چرا؟چون کسی مثل جناب شاکرنژاد رو آدم میبینه کیف میکنه، یا روحانی برنامه ،از رافت و لذت قران و زندگی میگه به دل میشینه فقط از خشم و غضب خداوند نمیگه ،کسی رو نقد نمیکنه به کسی توهین یا تیکه نمیندازه ،لطفا جلوی خشک مغز های تریبون ندیده معروف نشده عاشق دوربین و میکروفون رو بگیرین
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    1 38
    دمشون گرم افکار مردم را حتی برای لحظه ای از مشکلات دور کردند.
  • وحید IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    1 1
    اخر الزمان زمانی است که در ان حرام خواری ها و دزدیها به انتهای درجه میرسد و انوقت کسی اینها را نمیبیند و چشمها کور و گوشها کر از دیدن و شنیدن اینهاست ....
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 2
    صدا وسیما ی بهایی؟
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      4 0
      بله بهایی ملعون نجس
  • FI ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    70 1
    تمامی سریال های صدا و سیما مملو از علائم و نشانه ها و اعداد متعلق به صهیونیست ها است ، دوستان فقط تکرار عدد 6 را دقت کنید .
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    128 1
    راست میگن این خانم های کلاه به سر پرستو هستن و در حال عادی سازی
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      4 0
      موافقم
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      0 4
      قشر خاکستری برای عدم همراهی با ززآ روسری را حفظ کرده.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 3
    حالیتون نیست
  • رضا IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 105
    برام جالبه که وقتی اون همه به قول شما ویدئوی سفارشی و دست کاری شده پخش میکنه که حرفهای مورد نظر طیف شمارو بزنن چرا واکنش نشون نمیدید
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      181 1
      ما هیچ طیفی نداریم میفهمی ما با مشرق کار نداریم فساد چه اقتصادی چه اخلاقی و بی ناموسی گند زده به محیط جامعه امثال ما باید جوابگو خون شهدا باشیم بخدا اینطور پیش بره هر کثافت کاری علنی انجام میدن
  • سروش IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 29
    اول آخر حجاب جمع خواهد شد این اولشه
  • عبدالله IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    82 1
    مشرق جان لطفاً عکس این حیوانات دو پا را پخش نکن!!!
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      0 7
      حیوان ؟
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      0 12
      نزن
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    46 0
    وضعیت حجاب حتی در فیلمها هم جدیدا جالب نیست ، همین فیلم هفت سر اژدها ، جدا از بحث های ضد اخلاقی که در فیلم جریان داره نه حتی حجاب که حتی پوشش اون خانم بازیگر که مثلن جاسوس کشور دیگه هست ولی فارسی صحبت می‌کنه هم خیلی افتضاحه و جالب نیست
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    30 0
    رئیس صدا و سیما را پاسخ‌گو کنید.
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 96
    واقعیت این هست که حکومت دارد به افراطی ترین طرفدارنش هم می گوید که باید شل کنید چون ما شل کردیم. اولش سخته ولی کم کم عادت که می کنید می بینید عادی شد
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      7 2
      تا زمانی هستیم که اسلامی باشه در همه زمینه ها چه فرهنگی چه اقتصاد
  • نصر IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    25 1
    =متاسفانه دست اندر کارا ن نفوذی در صدا و سیما مانع بزرگی در دیده شدن خوبی ها هستند و سعی میکنند جلو های ضد دین و ضد انقلابی بهتر دیده شود .
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    32 2
    آموزش وپرورش راهم به مدیران لاییک ویا بی غیرت سپرده اید
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    چاره کار استیضاح
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    استیضاح کنید
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 26
    چرا روحانیو استیضاح نمیکنید
  • شهروند IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    27 0
    متاسفانه یه سری افراد در سیستم حکومتی ، ظاهرا خلاف ظاهر سازیشون، اسلام براشون در درجه ی چندمه و شاید بی اهمیت !!! فقط شعار و حرف و .... از حجاب ، ولی در عمل علیه حجاب ! مرا به خیر تو امید نیست ، شر مرسان
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 14
    آخر و عاقبت عدم توجه به رهنمود های رهبری
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    1 2
    فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      0 3
      نظرات استثنایی
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 3
    از تحلیل‌های سفارشی و تفرقه افکن مشرق، بسیار بهتر است
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 0
    جای تأسف داره
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    1 0
    جای تأسف داره
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    تأسف
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    تأسف
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    تأسف
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    تأسف
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    متاسفم
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    نماز و روزه قبول باشه مشرق
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    مارو هم دعا کن
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 2
    نظر منم منتشر کن مشرق
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 0
    مشرق دوستت داریم
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 2
    مشرق بیا اینجا
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 2
    مشرق نکن این کارو
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 2
    هر چی تو بگی
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 2
    آقای مشرق
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    قبول باشه
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 2
    نظر منو چرا منتشر نمیکنب
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 0
    دمت گرم
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 0
    مشرق عجب تحلیل قشنگی
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 0
    کارت خیلی درسته
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    یادش بخیر روزی تمام سایت عای دانلپد فیلم دوبله مسدود بجاش پلتفورم داخلی فیلیمو و شبکه نسیم اومد. حالا هم یوتیوب مسدود شد بجاش روبیکا اومده تا بهتر باشه
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    6 0
    19:46 این مزخرفات برای یه مشت مغز تعطیل مثل خودت خوبه لج بازی کجا بود اینا علنا میگن ضد دین هستن
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    4 0
    قبل از اغتشاشات ز ز صدا وسیما به صورت کاملا محسوس پیشگام کشف حجاب بود مخصوصا شبکه مستند و چهار بعد که اغتشاشات شد اینا جبهه گرفتند و خودشان را طرفدار حجاب معرفی کردند
  • محمدعلیصادقی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    1 0
    جامعه جوان قلب زیبا دارند
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    2 1
    برای جذب مخاطب نباید هر کاری کرد
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    3 0
    سلام كار سختي نيست تا صداو سيما مخاطبان واقعي خود را بشناسد و آن كسي نيست جز امت حزب الله كه سال ١٤٠١ بمدت ١٠٠ روز با جان خود در برابر همه هجمه هاي اين قوم ايستاد.كافي است بررسي شود كه آيا همين ميهمانان صداوسيما در آخرين آزمون پايبندي به نظام اسلامي كه همانا انتخابات خبرگان و مجلس بود شركت كرده اند كه امروز از تريبون رسانه ملي اين امت مظلوم حزب الله منادي طيف خاكستري شده اند؟!!!!
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    1 4
    بد نبود نویسنده فرث نوتیف و موتیف رو میفهمید و بعد راجع به فضای مجازی نظر میداد.برای مشرق زشته.الانم ادیت کنید همه سایتها برداشتند
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    1 5
    برخی خط قرمز های صدا و سیما برای عهد بوق هست و باعث میشه این سازماندعقب مانده و بدون مخاطب باقی بمونه
  • محمد IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    0 1
    دستهایی توی کاره و متاسفانه مسئولین خواب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس