کد خبر 1586632
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
دو حمله موشکی حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان چهارشنبه شب در دو نوبت مواضع و نیروهایی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، حزب‌الله لبنان چهارشنبه شب با صدور دو بیانیه جداگانه از هدف قرار دادن تجمعات نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان در بیانیه‌هایی جداگانه از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شهرک اشغالی «افیفیم» و مقر نظامی «البغدادی» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت محلی روز چهارشنبه بیستم مارس ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «افیفیم» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

پیش از این نیز، اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۸:۰۵ عصر امروز چهارشنبه بیستم مارس ۲۰۲۴ موضع المرج را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «یارون» و اطراف شهرک‌های «حولا» و «کفرکلا» در جنوب لبنان خبر داد.

پیشتر نیز اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۳۵ عصر امروز چهارشنبه بیستم مارس ۲۰۲۴ قلعه هونین را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

مواضع صهیونیستی «رویسات العلم» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا در ساعت ۱۷:۳۵ عصر امروز به وقت محلی و «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا در ساعت ۱۷:۴۰ عصر امروز به وقت محلی نیز از سوی حزب‌الله لبنان با موشک هدف قرار داده شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس