کد خبر 1585595
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
قربانی: می‌خواهم بازیکن موثری برای تیم ملی شوم؛ حضور در روسیه موجب پیشرفتم خواهد شد

لژیونر ایرانی تیم فوتبال اورنبورگ روسیه، گفت: یکی از برنامه‌ها و اهداف من رسیدن به پیراهن تیم ملی‌است و امیدوارم در اردوی تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشم تا به مهره ثابت و موثری تبدیل شوم.

به گزارش مشرق، محمد قربانی که برای حضور در اردوی تیم ملی به ایران بازگشته است در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با توافق باشگاه‌های سپاهان و اورنبورگ، انتقالم به روسیه انجام شد و حدود یک ماه است در این تیم روسی بازی می‌کنم. در این مدت در لیگ روسیه در ۲ بازی به صورت ثابت و تعویضی به میدان رفته‌ام و در بازی گذشته که ثابت بودم توانستم یکی از گل‌های پیروزی بخش تیمم را به ثمر برسانم. امیدوارم بتوانم در این کشور توانایی خود را نشان دهم چرا که لیگ روسیه به هر بازیکن کمک می‌کند تا پیشرفت کند.

وی ادامه داد: هدفم از انتخاب روسیه پیشرفت بود و برای رسیدن به تیم‌های بزرگ باید عملکرد خوبی داشته باشم تا به اهدافم برسم.

بازیکن سابق سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا در فهرست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا حضور نداشت، گفت: به نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم. جام ملت‌ها تمام شده و اکنون باید بهترین عملکردم را به جا بگذارم. امیدوارم در اردوی جدید تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس