استانبول، شهری که در گذر تاریخ همواره به عنوان پلی میان شرق و غرب شناخته شده است، در کنار برخورداری از بناهای تاریخی چشمگیر، مساجد باشکوه، و فرهنگ غنی، بهشت علاقمندان به خرید نیز محسوب می‌شود. مراکز خرید لوکس، بازارهای سنتی پر جنب و جوش، و برندهای جهانی، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند. اما جذابیت خرید در استانبول به اینجا ختم نمی‌شود، فستیوال‌های خرید این شهر، تجربه‌ای منحصر به فرد و هیجان‌انگیز را برای شما رقم خواهند زد.

در این مطلب، به معرفی بهترین فستیوال‌های خرید استانبول می‌پردازیم و اطلاعات لازم را برای برنامه‌ریزی سفری خاطره‌انگیز به شما ارائه خواهیم داد. اگر قصد خرید تور استانبول را دارید، حتما این مطلب را دنبال کنید تا تخفیف‌های فوق‌العاده و برنامه‌های جذاب این فستیوال‌ها جا نمانید.

جشنواره خرید استانبول

این جشنواره بزرگ، از سال 2011 هر ساله آغاز می‌شود و در آن، محصولات بسیاری از فروشگاه‌ها با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسد. علاوه بر مراکز خرید بزرگ، بسیاری از مغازه‌های خرده‌فروشی خیابان‌های بزرگ و معروف استانبول نیز در این جشنواره شرکت می‌کنند و اجناس خود را با قیمت کمتری به مشتریان عرضه می‌کنند. جالب است بدانید که این فستیوال در دومین دوره برگزاری خود، نزدیک به 940 هزار گردشگر را جذب کرد و بازدیدکنندگان، مجموع هشت میلیارد لیر را برای خرید در این جشنواره خرج کرده بودند! توصیه می‌کنیم برای یکبار هم که شده، شرکت در فستیوال خرید استانبول را تجربه کنید!

جشنواره خرید لاللی

در میان فستیوال‌های خرید متعدد استانبول، جشنواره خرید لاللی با شور و هیجان وصف‌ناپذیری، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد زد. این جشنواره که از سال 2012 هر ساله در ماه‌های اردیبهشت و خرداد برگزار می‌شود، فرصتی استثنایی برای خرید کالاهای متنوع با قیمتی مناسب فراهم می‌کند. جالب است بدانید که در این جشنواره، از طرح‌های جدید بعضی برندهای مطرح رونمایی می‌شود که جذابیت این فستیوال خرید را برای گردشگران و مردم محلی دوچندان می‌کند. این دو ماه، از نظر آب‌وهوا و هزینه‌ها، زمان بسیار مناسبی برای سفر و خرید تور استانبول محسوب می‌شود. با برنامه‌ریزی سفر در این بازه زمانی، هم سفری ارزان به استانبول خواهید داشت و هم می‌توانید در جشنواره خرید لاللی شرکت کنید.

کی و چطور برای فستیوال های خرید به استانبول سفر کنیم؟

جشنواره خرید گالاتا

منطقه گالاتا، قلب تپنده استانبول، با تلفیقی از تاریخ، فرهنگ و مدرنیته، همواره مقصدی جذاب برای گردشگران و علاقمندان به خرید بوده است. جشنواره خرید گالاتا، با برپایی در این منطقه تاریخی، جذابیت گردش در این منطقه توریستی را دو برابر خواهد کرد. این جشنواره، در تاریخ‌های مختلفی برگزار می‌شود و یکی از تخصصی‌ترین جشنواره‌های خرید استانبول به‌حساب می‌آید. اگر دوست دارید جدیدترین آثار طراحان با استعداد را ببینید، با خرید تور استانبول، حتما شرکت در این جشنواره را به خودتان هدیه دهید.

حراج‌ های فصلی استانبول

به طور کلی، در هر زمانی که تور استانبول را خریداری کنید، ممکن است تاریخ سفرتان با حراج‌های فصلی مختلف مصادف شود. به‌عنوان مثال، اگر آخر تابستان به استانبول بروید، می‌توانید اجناس بسیار باکیفیت و برند را با قیمت‌های پایین و با تخفیف‌های عالی خریداری کنید. زمستان از دیگر زمان‌هایی است که حراج‌های زیادی در استانبول برگزار می‌شود و بسیاری از فروشگاه‌ها و برندها، اجناس خود را با تخفیف 50 درصد به فروش می‌رسانند. هر چند که در این فصل ممکن است سرمای هوا کمی آزاردهنده باشید، اما خریدی لذت‌بخش و به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

بهترین زمان برای سفر و خرید تور استانبول

انتخاب زمان مناسب برای سفر به استانبول، تا حد زیادی می‌تواند کیفیت سفر شما را تحت تاثیر قرار دهد. در صورتی که تمایل دارید با صرف کمترین هزینه از استانبول دیدن کنید، زمستان، اوایل بهار (بعد از تعطیلات نوروز) و پاییز زمان مناسبی برای شما خواهد بود. در این فصل‌ها، گردشگران کمتری به این شهر سفر می‌کنند و راحت‌تر می‌توانید به گردش و تفریح بپردازید. از نظر آب‌وهوایی نیز، اردیبهشت، مهر و شهریور زمان بسیار مناسبی برایی خرید تور استانبول محسوب می‌شوند. در صورتی که شلوغی و ازدحام را دوست ندارید، توصیه می‌کنیم از سفر به استانبول در فصل تابستان (به‌ویژه تیر و مرداد) خودداری کنید.

کی و چطور برای فستیوال های خرید به استانبول سفر کنیم؟

خرید ارزانترین تور استانبول در فلای‌تودی

همانطور که در این مطلب اشاره شد، استانبول میزبان فستیوال‌های خرید متنوعی در طول سال است که هر کدام مزایا و جذابیت‌های خاص خود را دارند. انتخاب بهترین فستیوال به سلیقه، نیاز و زمان سفر شما بستگی دارد. فلای‌تودی، به عنوان مرجع معتبر سفر، با ارائه خدمات متنوعی مانند خرید بلیط هواپیما و قطار، خرید تور، رزرو هتل داخلی و خارجی، اخذ ویزا، بیمه مسافرتی و...، شما را در برنامه‌ریزی سفری خاطره‌انگیز به استانبول یاری خواهد کرد. کارشناسان مجرب فلای‌تودی با ارائه مشاوره تخصصی، شما را در انتخاب بهترین تور استانبول و رزرو خدمات مورد نظرتان راهنمایی می‌کنند. لازم به ذکر است که تمامی خدمات معرفی‌شده، از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی قابل دریافت هستند. با سفر به استانبول و شرکت در فستیوال‌های خرید این شهر، تجربه خریدی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس